Weer bloedingen

  • Momo

    Hai allemaal,

    Ik heb ruim 4 weken geleden een lisbehandeling gehad met in de eerste week geen bloedingen, na een week dus wel (scheen normaal te zijn zei de arts) en een menstruatie erachteraan.

    Deze week ben ik weer begonnen met sporten en hebben we ook weer sex gehad. Tijdens en daarna geen problemen ondervonden. Nu heb ik ineens weer buikpijn en vanmorgen zelfs weer bloedverlies! (het is geen menstruatie trouwens) Snap er niks van, ik had alweer gewone afscheiding en nu dit weer..wie herkent dit en hoe zou je ermee om gaan? Kan dus duidelijk mijn lichaam nog niet vertrouwen. Ik ga maandag maar weer even naar het ziekenhuis bellen wat ik hiermee aan moet.

    Groetjes, Mo

  • Adrienne

    Hee Momo,

    En nog ziekenhuis gebeld? Ik denk dat het wondje toch is opengegaan ofzo door het sporten/sexen misschien te snel weer aan de slag gegaan ;-), zal niets ernstigs zijn, laat je weten?

    Groetjes, Adrienne

  • Momo

    Hai Adrienne,

    Ja ik heb gebeld en uitgelegd wat er gebeurd was. Ze denken toch dat het door het sporten gekomen is omdat ik ook buikspieroefeningen gedaan heb. Ik moet het nog even aankijken en als ik morgen nog klachten heb, moet ik terugbellen. Het wordt wel lastiger want ik merk nu ook dat er een menstruatie zit aan te komen..Pff ben er wel een beetje klaar mee zo na 5 weken (of ik heb geen geduld kan ook hahah)