trachelectomie

  • Anaissa

    Hi iedereen,

    Mijn naam is Anaissa ik woon op Curacao Nederlandse Antillen en heb voorig jaar oktober een operatie van trachelectomie gedaan in Venezuela.

    In july heeft de dokter mijn gezegd dat ik pap vier heb en ook slecht.Dus kankercellen.In augustus hebben ze een stukkje weggehaald om te dobbel checken en ja het klopte. begin oktober stuurde de dokter mij naar Venezuela voor de operatie want hier doen ze dat niet meer. En ik heb mijn kinderwens. In Venezuela zeiden ze dat ik binnen 1 jaar kind moet krijgen anders hallen ze alles eruit. In januari 2009 heb ik mijn 1ste strookje gedaan en alles was goed.Volgens de laboratorium moet ik over 1 jaar weer testen maar mijn dokter wil dat ik over 2 maanden het weer doen. Ik heb een vraag hoelang duurd het voor dat je zwanger wordt? Dat vraag zou ik ook aan Bas willen vragen.Hoelang duurde het bij jouw?

    Mijn kinderwens is groot.Maar tot nu toe niks.

    Maar mijn hoop is ook groot.

    Groetjes en hou jullie allemaal tai.

    Anaissa

  • Momo

    hai Anaissa,

    Hoe lang het bij iemand duurt voordat iemand zwanger is, is niet te zeggen. De een wordt al zwanger als er maar naar gekeken wordt (bij wijze van spreken) en de ander doet er heel lang over. Zijn zoveel factoren die mee kunnen spelen, waaronder je leeftijd, je gezondheid maar ook die van je partner, je levenstijl etc.

    Je kan het een beetje bijhouden door je eisprong uit te rekenen (diverse websites zijn daar voor hoe je dat kan doen) maar ook ovulatietesten (weet niet of ze die daar ook verkopen trouwens)

    Succes in ieder geval,

    Groetjes, Mo

  • Anaissa

    Hi iedereen met Anaissa nog een keer.

    Het is me geluk,ik ben op spontante normale manier zwanger geraakt. Ik ben nu 3 maanden zwanger en het gaat prima met mij en de baby.

    1 juni moet ik weer op controle.

    Hou jullie tai en alles komt goed.

    Doei groetjes vanaf het warme eilandje Curacao

  • Gerda

    Hoi Anaissa,

    Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws, geniet er lekker van en hou ons een beetje op de hoogte.

    Als ik het een beetje goed begrijp dan ben je vrij snel na de trachelectomie zwanger geworden of niet? Hoefde je niet een half jaar te wachten?

    Ben benieuwd naar je controle 1 juni1

    Succes en ook zonnige groeten uit Nederland…

    Gerda

  • jolanda75

    Hallo Anaissa,

    gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

    heel erg speciaal na alles wat je mee hent gemaakt!

    en best welsnel zwanger, fijn hoor!

    zelf heb ik 4 jaar geleden een trachelectomie gehad, 2jaar geleden heb ik een prachtige dochter gekregen! Na 9 maanden was ik zwanger!

    Nu hopen we dat het binnenkort nogmaals zwanger te kunnen worden!

    geniet van je zwangerschap meid!

    groetjes Jolanda