hpv en borstkanker

  • judith

    ik heb 9 jaar gelden borstkanker gehad, na 12 chemo's , 32 bestralingen en het verwijderen van mijn eierstokken. ze hebben mij dan in mijn menopauze gebracht, en ik dacht dat ik alles mogelijk gedaan had. ik ben dan al die jaren ok geweest. ze hebben mij echter bijna twee jaren laten lopen voor er echt gereageerd werd , anders had ik zelfs waarschijnlijk geen chemo of zo nodig gehad. Nu ben ik besmet met het hpv virus. in februari 2008 hebben ze het operatief verwijderd. ik zat in cin 3 dus zoals ik begreep het stadium net voor de kanker. de schok was enorm maar moedig als ik ben was ik ervan overtuigd dat ook dit weer in orde zou komen. nu ben ik vorige week op controle geweest en blijkt (als ik de genecoloog mag geloven) dat mijn baarmoederhals is dichtgegroeid met littekenweefsel en moet ik een soort van kjikoperatie hebben om dit open te maken zodat hij me volgende keer beter kan onderzoeken. de angst dat ze me weer aan het lijntje houden is gewoon ENORM

    soms denk ik er dan ook aan van mijn baarmoeder gewoon te laten weghale.

    zijn er mensen met soortgelijke ervaringen of eventueel mensen die hun baarmoeder hebben laten verwijderen omdat het hpv virus niet weg te krijgen was.

    mijn leeftijd is 42. ik zou het heel fijn vinden als ik mijn ervaringen kan delen met mensen die weten waarover ik praat

  • Momo

    Hai..ik heb er geen ervaring mee maar wil je wel sterkte wensen

    groetjes, Mo