herstel na lisextie

  • moniqueb1974

    Zoals jullie gelezen hebben ben ik 2 maart onder volledige narcose geweest voor een lisextie…

    Mijn vraag is nu hoe lang is het herstel, want het is nu een week geleden en ik bloed nog steeds en soms niet een klein beetje maar gewoon de hele dag door en ben ook vreselijk moe….

    Als ik een stukje ga lopen moet ik daarna gewoon een uur op de bank om daar van bij te komen…

    Weten jullie misschien hoe lang het herstel ongeveer is voordat je stopt met bloeden….

    18 maart krijg ik na half elf een telefoontje van de arts voor de uitslag en ik ben erg zenuwachtig want mijn zus heeft pap4 en die gaat vandaag onder het mes….

    groetjes en liefs monique

  • henriette

    Hallo,

    Ik heb hetzelfde als jij, vorige week donderdag behandeld aan een Lis onder plaatselijke verdoving en bloed nog stevig. Is het normaal of toch maar terug naar het ziekenhuis??

    en hoe gaat het met je…goede uitslag?

    Groetjes, Henriette

  • fransisca

    Hallo,

    Ik wil jukkie veel sterkte wensen en hopen op een goede uitslag.

    Neem vooral je rust en onderschat het neit.Je bent gewoon je rust hard nodig.

    Als jullie het bloeden niet vertrouwen dan zou ik contact opnemen.

    Maar ik heb ook wel een aantal dagen gebloed,terwijl ik elke dag genoeg rust nam en niet teveel deed even om te herstellen.Het is niet niks allemaal.

    liefs

  • Astrid

    Ik heb vandaag een lisextie onder volledige narcose gehad en tot nu toe geen enkele last van de narcose gelukkig.

    Ik weet dat je in elk geval een paar dagen blijft bloeden en dat de wond toch wel weken nodig heeft om te genezen omdat het in een vochtige omgeving zit. Dus wekenlang vreemde en viezige afscheiding is normaal in dit geval.

    Succes iedereen met de uitslag, we duimen voor elkaar ;)