Hoi meiden,
Gisteren heb ik de uitslag gekregen van mijn lisexisie en dat was dat er in de weggenomen stukken inderdaad afwijkend weefsel zat maar dat de snijranden schoon zijn. Nu moet ik over een half jaar terug voor een colposcopie maar ik lees vaak dat er eerst weer een uitstrijkje gemaakt word. Is dit afhankelijk van het ziekenhuis waar je loopt? Ze vertelde namelijk dat ze dan weer goed naar de baarmoedermond willen kijken en dat ik echt over een half jaar terug moet komen en dat niet moet vergeten. Verder heb ik geen uitslag gekregen van de lis alleen dat het dus schoon was.. Ik loop bij het umc en daar word ook alles per telefonisch consult gedaan dus in 2 min ben je klaar maar nu een dag later wil ik dit dus eigenlijk wel weten. Vind het inmiddels namelijk erg vervelend worden dat alles telefonisch word gedaan en je dan niet eens de uitslag krijgt te horen, dit was de vorige keer namelijk ook zo. Zijn er meer met ervaringen in het umc??Krijgt de huisarts ook de uitslag van een lis zodat ik haar kan vragen wat nu de uitslag was??