waqt moet ik doen?

  • karin

    ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen!!! het is misschien een beetje raar, maar laatst wilde ik een tampon inbrengen en toen voelde ik me baarmoedermond! en me vinger was nog niet eens helemaal binnen….. ik vind dit eenn beetje raar, maar durf niet naar de dokter want die neemt mij niet serieus!!!! althans dat voel ik zo! wat moet ik doen, of moet ik dit zo laten. ook voel ik rare bobbeltjes zitten:S zo dat allemaal komen omdat ik kinderen heb en na elke bevalling je vagina toch veranderd??

    al vast bedankt!!!

    karin

  • Patricia

    Hoi Karin,

    Ik heb dat ook, na mijn bevalling (2001) leek het wel of mijn baarmoeder onwijs gezakt was ofzo en inderdaad als je inwendig voelt, lijkt die mond veel groter als voorheen en ook bultjes. Elke keer bij gyn vraag ik het en die zegt dat het er normaal uit ziet en dat er niets aan de hand is (??). Het zal wel.

    Ik heb wel vandaag na colposcopie CIN 3 te horen gekregen (had pap3b) en dacht gelijk, zie je wel die mond is niet in orde. Maar toch had die bultjes en verzakking (zo voel ik het) er niet mee te makenn.

    Als je je ongerust maakt ga je toch naar de huisarts, deze kan even kijken of het er goed uitziet.

    Succes!

    Groetjes Patricia