bloedingen

  • priscilla

    hallo,

    ik heb een vraag zit me alweer de hele dag druk te maken…

    een tijdje heb ik alweer een uitstrijkje gemaakt waarvan de uitslag pap3b cinll was

    doordat de cinll niet schijnt samen te gaan met pap3b willen ze over 3maanden opnieuw een uitstrijkje doen

    volgens de arts is de cinll te goed voor pap3b dus volgens hem wel positief dus

    (voor mij niet hoor)

    maarrrrr de laatste tijd krijg ik steeds meer tussendoorse bloedingen terwijl ik de pil slik micriginon50 en op advies van de dokter 2tegelijk en zonder stopweek dit doe ik al een tijd maar blijf de bloedingen tussendoor houden en nu ook tijdens gemeenschap

    ik maak me nou toch wel zorgen…

    heeft iemand advies? gewoon afwachten tot over 3maanden of contact opnemen?

    ik krijg het maar niet uit me hoofd hoop wat te horen dat ik misschien wat rustiger word

    groetjes priscilla

  • judy

    Priscilla, ik snap heel goed dat je ongerust bent. Ik denk ook dat je geen maanden af moet gaan wachten. Tussentijdse bloedingen, en zeker bloedingen tijdens en na gemeenschap , is zeker reden om je door een gyn te laten onderzoeken. Laat je niet afschepen door de huisarts of gyn, vertel je angst en vraag om een onderzoek.

    Sorry meid, ik kan je niet geruststellen, dat kan alleen een arts.

    Heel veel sterkte, Judy

  • Adrienne

    Ik zou naar de gyn gaan, je hebt een toch iets niet wat er helemaal hoort te zitten toch denk dat het ermee te maken heeft? Gaan waar wacht je nog op en ben je er op tijd bij! Gaan hoor!!

  • priscilla

    bedankt voor jullie reacties…

    ik heb vandaag contact opgenomen met het zkh en mijn klachten verteld

    later werd ik terug gebeld en ik krijg een brief thuis met een nieuwe afspraak eerder dan april

    zoiezo word er dan een uitstrijkje gedaan en ze had het oer meer dingetjes die ze gaan doen of bekijken

    ik ben benieuwd….

    groetjes priscilla

  • judy

    Goed zo. Je kan in ieder geval eerder terecht. Ze zullen wel een colposcopie gaan doen, en een inwendige echo. Doen ze dit niet, dan erom vragen! Want alleen een uitstrijkje is niet genoeg.

    Ik hoop voor je dat je snel terecht kan. Sterkte.