Auteur: priscilla (—.upc-e.chello.nl)
Datum: 06-01-2009 09:55
hallo allemaal…
wat fijn om te lezen hoe jullie hier met elkaar over praten
ik zou ook graag mijn verhaal willen doen…ff kwijt…
ik ben 26 jaar en heb 2 dochters
ongeveer 2jaar geleden is bij mij pap3a uitgekomen na nog een uitstrijkje kwam er weer pap3a uit …werd verder niet veel info over gegeven en ik moest me geen zorgen maken wel zou ik onder controle blijven na nog een x uitstrijkje was de uitslag helemaal goed (deze was na half jaar) ik was helemaal opgelucht
na een half jaar kwam ik weer terug tot verbazing van de gyn. want ik moest pas over 1jaar volgens haar toch gewoon uitstrijkje gemaakt en ik heb verteld over last van bloedingen al een tijd daar maakte we een afspraak voor en over 3weken zou ik gebeld worden voor uitslag. na 3weken telefoontje ze hadden geen uislag over de pap maar konden wel vertellen dat ik geen soa had een week later gwoon naar de afspraak komen dan zou ik de uitslag ook horen…dit zat me eg niet lekker had geen goed gevoel…en idd toen ik op afspraak kwam kreeg ik te horen over pap3b over het bloeden wist ze me nix te vertellen dat zoudebn we nog weleens bespreken ondertussen colposcopie gehad 2stukjes weggehaald en ze sprak over laserbehandeling vanmiddag moet ik erheen en dan gaat ze me uitleg geven ik ben zooo zenuwachtig!! als ik verhalen lees kan het nooit zo snel van pap1 pap3b zijn gelukkig maar dat ik eerder op de afspraak was maar waarschijnijk is dat gewoon een fout geweest en over de bloedingen waar ze mij nix over kon zeggen vind ik ook raar want bijna elk verhaal lees ik erover terug heeft dus zeker er mee te maken
over cin hebben ze mij niks gezegd wil ik vanmiddag ook over vragen
waarschijnlijk krijg ik vanmiddag info over laserbehandeling ik heb er lange tijd niet druk om gemaakt maar word me nu beetje veel ik vind ziekenhuizen zooo vervelend!! weet iemand meer over laserbehandeling??
nou is een erg lang verhaal geworden maar ben blij dat ik het ff heb opgeschreven
ben benieuwd naar reacties
groetjes priscilla