Goedenavond,

Sinds augustus 2007 zit ik in de “pap en CIN molen” … Ging voor uitstrijkje naar mijn doktor omdat ik met pilgebruik tussendoor bloedingen had. Uitslag pap3a. In november 2007 (minimale tussenpoze van 3 maanden) weer uitstrijkje bij doktor. Uitslag weer pap3a. Door naar Gyn (van Lucas Andreas Ziekenhuis Amsterdam). Colposcopie en vanwege piepklein plekje gelijk lisexcisie laten doen. Uitslag CIN0. Juni 2008 uitstrijkje in ziekenhuis. Weer uitslag pap3a….. Juli 2008 weer colposcopie en weer 2 verdachte kleine plekjes, dus wederom gelijk lisexcisie laten doen. Uitslag wederom CIN0. Gyn wist letterlijk niet wat hij hier mee moest, dus besproken met diverse experts. Moest in december maar weer nieuw uitstrijkje laten doen, men wist het anders ook niet….!!!??? December 2008 uitstrijkje laten doen in ziekenhuis. En jullie raden het al…. Uitslag wéér pap3a.

Moet nu morgen weer voor colposcopie.

Mijn vraag aan jullie is: hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Dat je heel lang pap3a hebt, maar dat je weefsel schoon is? En zo ja, gaat dit dan ooit nog wel eens uit zich zelf over? Of kan het toch ineens verergeren?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten,

Foxy