Hoi Gerda
Daar ben je weer,raar he ik lees nu elke dag het prikbord,
gewoon om te weten hoe het er bij andere mensen aan toe gaat en ook om de verhalen te lezen hoe het met sommige mensen is afgelopen,
jeetje wat zijn er veel vrouwen die verkeerde papjes hebben,
ik ben ontzettend blij dat je uitslag goed was,ik was al bang dat het niet goed zat bij je,omdat ik maar niets kon lezen over jou,
gelukkig kan je al vrij snel weer komen,toch goed dat ze het zo goed in de gaten houden,
met mij gaat het nu eindelijk een beetje beter,ik heb veel pech gehad,
ook omdat ik bij de lis echt 2 weken lang flink bloedverlies had en nu ook weer echt 3 weken lang heb gebloed,erg vervelend ,ik werd al 4 jaar niet meer ongesteld en vond dat wel prima zo,en nu liep ik alleen maar met maandverband omdat tampons niet mag,
als gevolg van de exconisatie loop ik nu met een blaasontsteking,
op de 22e werd ik geholpen en precies op de 1e nieuwjaarsdag zat iK op de eerste hulp,ik viel bijna van mijn geloof en was erg slapjes,ze dachten dat misschien wel mijn hp te laag was,nee ik had gewoon teveel gedaan en moest een stapje terug,
nu nog moet iK er rekening mee houden dat ik het rustig aan doe,
iedere keer als het teveel wordt ,word ik zo duizelig als een konijn en dat komt echt nog van de operatie,sinds afgelopen maandag ben ik uitgebloed,eindelijk en voel me nu toch wel wat beter,
de uitslag was goed,maar ze kon mij geen pap of cin geven,wat ik erg raar vond,
ik moet nu over een half jaar terugkomen,wat ik erg lang vind duren en had daarna toch nog even aan de assistente gevragen of het eerder kon,nee dat ging niet en had niet zoveel zin als de gync. vond dat het pas over een half jaar hoeft,raar hoor,
de angst bij ons allemaal bestaat toch uit het feit dat het net zo hard weer terug kan komen,
maar goed even een rare vraag misschien voor ons allemaal,
denk nou eens hoe vreemd het in elkaar zit,
er is mij verteld en heb ik gelezen dat zodra je als tiener zijnde met iemand naar bed gaat ,dit virus krijgt,daar loop je dan jaren mee rond ,en bij de een openbaart het zich en bij de ander niet,maar goed als je daar dus niets aan laat doen gaan we er uiteindelijk aan dood….toch,
maar leg mij nou eens uit,
GOD heeft ons toch geschapen als ADAM en EVA en wij hebben als vrouw zijnde toch als doel om kinderen op de wereld te zetten,en als mens ons voor te planten,
maar als wij als vrouw zijnde deze verkeerde celletjes niet willen mogen we toch echt niet met mannen/jongens naar bed,want van daaruit krijg je het virus,
en zonder dat komen er echt geen kindjes meer en plant niemand zich nog voor,
snappen jullie het nog,
is dat nu niet raar,ach ik zat zo eens te denken ,er gaat van alles door je hoofd,
ook dit ,willen we dit niet,dan mag je met niemand gemeenschap hebben en dat is toch niet de bedoeling van Adam en Eva geweest,
hebben jullie hier ooit bij stilgestaan,ik zal eens de vraag stelling aan mijn dochter meegeven voor de biologie juf en eens kijken wat zij hier van vind,
Gerda ik ben blij dat je even reageert,nu weet ik hoe het met je gaat,
let niet op het bovenstaande berichtje hoor,ik ben zo helemaal niet,
maar ik vroeg het mij gewoon even af,
zoals ik al vertelde ik moet gewoon even elke dag kijken op het prikbord hoe het met iedereen gaat en wens daarbij ook iedereen heel veel strekte toe,
blijf positief,laat je niet gek maken en als er vragen zijn,
gewoon op het prikbord plaatsten ,ik vind dat je daar veel aan hebt,
liefs voor iedereen
groetjes sylvia