weer niet goed pfff

  • dartchica

    ik had al een berichtje geplaats dat ik weer pap3 had eerst 2 jaar terug pap4 en nu dus na steeds pap1 weer pap3b binnen een jaar van pap4 naar pap3b komt weinig voor zei mijn gyn maar ik ben dus 1 van die weinigen waar het dus wel bij gebeurt is !!!

    heb woensdag afspraak met anastatist en die week erop ga ik onder narcose

    de eerste keer dat ze het weg gingen snijden heb ik het onder lokale verdoving gedaan maar ze willen het nu onder narcose doen zodat hij dieper kan snijden !!!

    ben best wel een beetje bang want het is toch binnen een jaar van pap1 naar pap3b gegaan wie zegt dat als ze nu weer gaanzsnijden dat het niet weer zo snel terug komt ?!?!?

    ik wil heel graag een kindje en dat kan ook gewoon zei mij gyn want dan kom ik onder extra contole maarja heb geen kerel dus word moeilijk dan he ?!?!

    nou ben ik al aan het kijken voor eventuele donor want wil het nu wel iets versnellen allemaal !!! wilde het al graag binnen nu en 3 jaar maar wil het nu wel wat sneller door dit gedoe allemaal pfff voel me echt ff rot !!!!

    sorry dat het zo'n verhaal is geworden !! maar moest het echt ff kwijt !!!

    grtzzz suus

  • carla

    sterkte suus,maar doe geen overhaaste beslissingen zoals donoren etc…wie weet krijg je zo een leuke vent!

  • dartchica

    Wil het liefste een leuke vent en dan een kindje hoor hihihi!!

    Maar ben al een jaar aan het nadenken over een donor en heb mezelf anderhalf jaar gegeven om mijn cursus af te ronden en diploma te halen en een leuke baan te vinden en dan wil ik graag aan een kindje beginnen met man of met een donor !!

    Dus het heeft niets met over haaste beslissingen te maken en ja idd misschien kom ik binnen die anderhalf jaar een leuke man tegen en ja dan ga ik ik er uiteindelijk met die man voor uiteraard !!!

    Hoop echt dat het me gegund is want tja ik moet natuurlijk wel vruchtbaar zijn maarja dat zie ik dan wel !!

    Ik moet nu eerst weer hier doorheen komen maar dat gaat me lukken !!!

    En de rest zie ik over anderhalf jaar wel !!

    Thnxx voor je bericht !! grtzz Suus

  • carla

    kan je geen eitjes laten invriezen?

    hoe is t gegaan woensdag?

    mazzlsssssss

  • dartchica

    Eitjes invriezen ?? Hoe gaat dat in zijn werk dan ???

    En tja het is woensdag goed gegaan heb er dit keer niks van mee gekregen want ben onder narcose geopereerd.

    Omdat ik heel zenuwachtig was 2 jaar terug met de lokale verdoving.

    Maar volgens mijn gyn zag hij weinig onrustige cellen dus moeten ze wel onderliggend zijn dus heeft hij om het gebied ook extra geschraapt nu 2 en halve week wachten en dan belt hij me wat de uitslag nu is !!!

    Ben iig de kerstdagen goed doorgekomen ;)

    Fijne jaarwisseling meis. thnxx voor je berichtje ….

  • dwerg

    Hey Suus,

    Jouw verhaal lijkt op mijn verhaal. Ik had 2 jaar geleden ook pap4 Cin III en ben toen geholpen met een lisexcisie….toen een hele tijd goede uitstrijkjes en nu 2 jaar later heb ik Pap 3b…….dinsdag weer biopt nemen en daarna weer opereren. Ben in een paar maanden tijd ook van een pap1 naar een pap 3b gegaan. Mijn vraag is hoe het nu met je gaat?? Heb je nu weer goede uitstrijkjes??

    Groetjes Mariska