CA125

  • Riet

    Hoi hier ben ik weer, na bijna 6 kankervrije jaren heb ik na bloedverlies n uitstijkje laten maken … pap 2, omdat ik in de D de H kliniek behandeld ben met chemo, 2 inwendige en uitwendige bestralingen dacht ik er voor altijd van verlost te zijn nu zegt de gyn dat pap 2 nog niet op K wijst maar b.v op infectie

    Ik heb nu bloed laten prikken op CA125, als dat goed is wordt er pas over n half jaar n nieuw uitsrijke gemaakt?

    Maar 6 jaar geleden had ik ook geen markers in mn bloed en wel n gezwel van 7x2 in de baarmoederhals.

    Er is contact opgenomen met Rdam maar daar mag ik wel komen voor ‘n gesprek maar het beleid is gewoon over 6 maanden opnieuw ’n uitsrijkje, zijn er meer vrouwen die dit hebben of hadden?

    En zo ja wat was bij jullie de procedure ?

    please antwoord ik ben door dit alles echt heel onzeker, eigenlijk erger dan 6 jaar geleden want ik vraag me af of er dan nog iets is om te behandelen weer bestraling en chemo of opereren, en kan dat wel het is natuurlijk wel erg beschadigt op die plaats.

    voor iedereen sterkte,

    groetjes,

    Riet

  • sandra

    hallo riet,

    ik heb hier geen ervaring mee maar wil je gewoon even sterkte wensen met alles wat er gaat gebeuren.

    hou je taai he!!!!

    groetjes sandra

  • Riet

    Hoi, Hier ben ik weer, vanmiddag voor de bloeduitslag gebeld CA125 was *

    M

    Maar ja stelt me niet echt gerust, dus heb nu 'n afspraak gemaakt voor over 3 maanden weer uitstrijkje.

    Mijn Gyn had nog contact opgenomen met D.de Hoed , Kon ik wel komen voor n gesprek, maar daar willen ze ook afwachten en doen ze ook niet meer voorlopig, Shit ben ik nou zo 'n angsthaas of….

    Nu vraag ik me af of als het weer foute boel is wat er dan gedaan wordt?

    Kunnen ze dan weer bestralen in en uitwendig en kan dat beschadigde weefsel ( van de bestralingen)nog geopereerd worden enz

    Ik hoop dat iemand antwoord weet

    jullie ook allemaal sterkte en Sandra bedankt

  • stella

    ik wil meer weten over ovaruim ca