GOED NIEUWS

  • Adrienne

    Lieve allemaal,

    Ik heb net Pap 1 uitslag gekregen en ook dat het HPV virus weg is.

    Ik hoef pas over een jaar terug te komen voor een uitstrijkje, voor de zekerheid.

    Ik ben zo opgelucht dat ik er van gehuild heb. Ik ben er anderhalf jaar zoet mee geweest 2 lisbehandelingen gehad en nu eindelijk goed!

    Dikke knuffel voor jullie allemaal en sterkte en geef niet op je ziet maar!!!

    Ik leef met jullie mee en ook volg jullie!!

    Liefs Adrienne.

  • Poek

    Van harte meis. Wat een opluchting, hè. Ik ben echt blij voor je.

  • Mila

    Helemaal fantastisch, meis! Geniet ervan!

    Dikke kus van mij.

  • Monique

    Hoi Adrienne,

    Heel erg fijn voor je, er zal vast een last van je afvallen.

    Dit zullen extra mooie feestdagen voor je worden.

    Geniet ervan.

    Groetjes Monique

  • natasja

    Hoihoi Adrienne…

    Van harte gefeliciteerd met je SUPER goede uitslag.

    Ik heb gister niet gekeken mijn oudste dochter was jarig,maar ik ben vanmiddag gebeld met het goede nieuws dat ik nog steeds pap1 heb dus deze en mijn vorige uitstrijkje van een half jaar terug,allebei pap1,zo krijg ik er een steeds beter gevoel over en ja,ik ga ook goed de feestdagen in dus JOEPIE.

    Weer een last minder,heerlijk.

    Ik ben sinds 2 dagen niet meer ongesteld,dat was een erg lange hahaha,maar ik heb ook veel meegemaakt de laatste tijd en veel stress gehad,laten we het daar maar op houden eerst dan en als het nu goed gaat,gaat het goed.

    Nou,ook weer goed nieuws dat wilde ik iedereen hier ook niet onthouden,want vaak kom je hier terecht als je erg onzeker en bang en met vragen zit,maar het komt meestal allemaal weer goed,ze kunnen zoveel tegenwoordig.

    Fijne avond/dag(ligt eraan wanneer je het leest)nog en ik blijf iedereen ook wel volgen hoor,ik mag in juni weer voor de uitstrijk een mooi eindje weg nog.

    liefs natasja

  • Adrienne

    Mooi Natus! moest ook aan je denken. Altijd weer zweten als ze gaan bellen met de uitslag.Mooi uiteinde toegewenst.

    Groetjes, Adrienne

  • Adrienne

    Hoi Monique, dank je wel, voor jou ook een heel raar jaar geweest toch? Hoop dat het bij jou ook goed blijft gaan.

    Groetjes, Adrienne

  • carola

    Echt SUPER zeg geniet van je goede uitslag heel fijn dat je het even heb laten weten goed nieuws is ook altijd welkom gr en fijne dagen Carola

  • Nicolette

    Hoi Adrienne,

    Ik lees nu pas je bericht en ik vind het geweldig voor je!

    Heel heel hartelijk gefeliciteerd hoor, het is je gegund.

    Jij kan tenminste gezellig de feestdagen in gaan!

    Hartelijke groeten,

    Nicolette

  • Nicolette

    Hoi Natus,

    Ik ben blij te lezen dat het voor jou ook fijne feestdagen zullen worden!

    Geniet ervan!

    Groetjes,

    Nicolette