lis

  • sandra

    hoi meiden,

    vandaag heb ik mijn lis behandeling gehad en ik moet zeggen dat het me 100% meegevallen is. Ik had een hele aardige dokter en assistentes. De verdoving vond ik wel erg vervelend maar ja.

    donderdag 11 december krijg ik de uitslag, dus afwachten maar.

    allemaal veel sterkte en we schrijven elkaar weer.

    liefs sandra

  • Maike

    Hoi Sandra,

    Donderdag zag ik al geen bericht van je en ik vroeg me al af of het misschien tegen gevallen was. Gebeurde de ingreep onder plaatselijke verdoving of algehele narcose? Het is wel raar als ik alle berichten lees zit iedereen in hetzelfde schuitje en iedereen zit steeds maar op die uitslagen te wachten. Eerst ben je er nog nooit mee bezig geweest en nu lijkt het dat iedereen er mee bezig is. Maar goed… weer afwachten dus.. meer kan je ook niet doen he?

    Fijn weekend, Maike

  • Adrienne

    Ja raar he hoe dat opeens in je leven komt en er zijn er nog zo veel ook die hetzelfde hebben, gedeelde smart ;). Ik krijg dinsdag uitslag van uitstrijkje, eerste na mijn behandeling (lis) van juni…spannend weer.

  • sandra

    hoi maike,

    ik heb plaatselijke verdoving gehad en het is me 100% meegevallen. Ik krijg volgende week donderdag de uitslag. Ik heb alleen wel nu een bloeding en daar schrok ik eigenlijk wel van, eerst niks en nu 5 dagen later wel. Mischien ben ik wel te hard voor mezelf met werken. Ik hoop dat we allle uitslagen voor de kerst binnen hebben en we kunnen toasten op een goed nieuwjaar.

    groetjes sandra

  • sandra

    hoi adrienne,

    hoe was je uitslag vandaag?

    groetjes sandra

  • Elke

    Hoi,

    Ik moet 13 januari om 13u30 binnen in het ziekenhuis voor een lis, het wordt blijkbaar lokaal verdoofd en op 15 minuutjes is dat gedaan. Is mijn vraag? Voel je veel van die spuit voor de verdoving en van de behandeling?

    Liefs Elkexxx