Hallo Maike,
hoe is het met JOU? Alles goed gegaan? Ik had dan dus afgelopen vrijdag de conisatie en het werd al met al nog een heel avontuur :s
Ik wist niet beter dan dat als ik wakker zou worden op de verkoever dat ik een infuus, een catheter en een gaastampon zou hebben. Niet dus. Werd wakker met alleen een infuus en omdat ik nog zo suf was vroeg ik me af of ik nu in mn bed aan het plassen was of dat het zo bloedde. Mmz het laatste dus. Teruggereden naar zaal, nog steeds bloeden. Verpleegster besloten alsnog tampon en catheter in te brengen. Niet echt een fijn gevoel, maar goed wat moet dat moet. Weer terug naar zaal, bloeden bloeden bloeden en de hele tampon kwam er weer uitzetten met een hele golf erachteraan. In eerste instantie zei de dokter nog van we kijken het nog even aan maar na het vierde zeiltje wat werd ververst mocht ik met spoed terug naar de ok. En spoed dat werd het. Racen door de gangen, werd min of meer op de behandelingstafel gesmeten, kapje op de neus en een dikke spuit met troep in het infuus. De dokter is drie kwartier bezig geweest de wond te coaguleren, zoals ze dat dan noemen. Toen wel een tampon erin en weer terug naar de verkoever. Deze keer was het heel rottig wakker worden. Geen idee waar ik was en dacht dat ik heel naar gedroomt had. Tsss…
Al met al was ik om 22.00 uur terug op zaal en kreeg ik mn eerste beetje eten van die dag.
Moest vanwege het bloedverlies nog een extra nachtje blijven.
Het gaat nu weer goed met me, ben niet zo heel duizelig meer en laat me thuis lekker vertroetelen door mn vriend!
Groeten van Maroesjka