info

  • natasja

    Hoihoi,

    Nou,heel mooi dat het je meegevallen is,ben ergblij voor je dat je dit al achter derug hebt.

    Ik hoop dat je een goede uitslag hebt en je niet teveel piekert die 2 weken al is het makkelijker gezegd dan gedaan.

    Ik krijg 3 december telefonisch de uitslag.

    van de uitstrijk hopen dat ie weer pap 1 is,al bloed ik nu al 23 dagen en moet al bijna weer ongesteld worden,maar hopelijk heeft dat hier niets mee te maken.

    Fijne avond.

  • maroesjka

    Hi,

    heb de uitslag vorige week gekregen. Het was wat te verwachten viel, pap3b met cinIII. Er kwam alleen een maar… maar de cellen zaten dieper dan met de letz weg te halen is. Dit houdt in een exconisatie. Dat wordt dus hoogst waarschijnlijk geen dagopname maar de real shit met narcose enzo. Daar zie ik wel wat tegen op maar voor de rest maak ik me nog steeds geen zorgen.

    Dat was het voor nu.

    Groetjes maroes

  • Maike

    Hoi Maroesja,

    Dat is niet zo'n mooi bericht maar zoiets verwacht ik 31 dec. ook te horen. En er is ook al gezegd dat ik dan onder volledige narcose moet, maar dat vind ik eigenlijk juist wel fijn. Ik maak me ook niet zoveel zorgen, heb het druk genoeg met andere dingen en anders zorg ik wel dat ik het druk genoeg heb.

    Sterkte en tot mails,

    Maike

  • maroesjka

    Hoi Maike,

    heb je inmiddels je uitslag al? (vast wel maar het is een heel gezoek op deze site)

    Ik heb as vrijdag 16 januari het voorgesprek met de afdeling anesthesiologie en gyneacologie. Ik neem aan dat ik dan ook te horen krijg wanneer de ingreep plaatsvind.

    groetjes maroesjka

  • Maike

    Hoi Maroesjka,

    Ik heb de uitslag gehad en die was goed. 29 januari moet ik naar de gyno en dan halen ze meer weefsel weg. Volgens mij sturen ze dat ook weer op of zo… Ik mag wel onder narcose, dus kijken we maar weer even af.

    Groetjes Maike

  • maroesjka

    Hi,

    jij de 29e? Ik de 30e.

    Succes voor ons allebei zou ik zeggen :)

    groetjes

  • maroesjka

    Hallo Maike,

    hoe is het met JOU? Alles goed gegaan? Ik had dan dus afgelopen vrijdag de conisatie en het werd al met al nog een heel avontuur :s

    Ik wist niet beter dan dat als ik wakker zou worden op de verkoever dat ik een infuus, een catheter en een gaastampon zou hebben. Niet dus. Werd wakker met alleen een infuus en omdat ik nog zo suf was vroeg ik me af of ik nu in mn bed aan het plassen was of dat het zo bloedde. Mmz het laatste dus. Teruggereden naar zaal, nog steeds bloeden. Verpleegster besloten alsnog tampon en catheter in te brengen. Niet echt een fijn gevoel, maar goed wat moet dat moet. Weer terug naar zaal, bloeden bloeden bloeden en de hele tampon kwam er weer uitzetten met een hele golf erachteraan. In eerste instantie zei de dokter nog van we kijken het nog even aan maar na het vierde zeiltje wat werd ververst mocht ik met spoed terug naar de ok. En spoed dat werd het. Racen door de gangen, werd min of meer op de behandelingstafel gesmeten, kapje op de neus en een dikke spuit met troep in het infuus. De dokter is drie kwartier bezig geweest de wond te coaguleren, zoals ze dat dan noemen. Toen wel een tampon erin en weer terug naar de verkoever. Deze keer was het heel rottig wakker worden. Geen idee waar ik was en dacht dat ik heel naar gedroomt had. Tsss…

    Al met al was ik om 22.00 uur terug op zaal en kreeg ik mn eerste beetje eten van die dag.

    Moest vanwege het bloedverlies nog een extra nachtje blijven.

    Het gaat nu weer goed met me, ben niet zo heel duizelig meer en laat me thuis lekker vertroetelen door mn vriend!

    Groeten van Maroesjka

  • Monique

    Hoi Maroesjka,

    Wat een verhaal zeg, dat je dat moet mee maken zeg.

    Ik had dit nog noot gehoord.

    Ik hoop dat het nu weer beter met je gaat.

    Laat je inderdaad maar lekker vertroetelen door je vriend.

    Groetjes Monique