uitsalg

  • sandra

    hoi meiden,

    vandaag de uitslag gehad, cin II en volgende week wordt ik geopereerd, lis en dan weer een maand afwachten. sterkte allemaal en tot over een maand

    groetjes sandra

  • Poek

    Sterkte meid. Gaat helemaal goedkomen.

  • carla

    ik sluit me aan bij peok:alles komt goed meid….don,t worry!!!

    t beste!

    xxx

  • sandra

    hoi meiden,

    hebben jullie enig idee want ze gaan doen bij een lis en kan je daarna weer gewoon werken of moet je het rustig aan doen? Het enige wat de dokter gezegd heeft is 2 weken geen gemeenschap en verder niks eigenlijk. Zal dat zeer doen zo'n plaatselijke verdoving. Zit er best wel over in, nu is het cinII maar wat zal er dan uitkomen? Hoop het allemaal voor het einde van het jaar achter de rug te hebben.

    liefs sandra

  • Adrienne

    Hoi Sandra,

    Meestal is wat ze weghalen met de lis hetzelfde als de biopt. Had ik ook.

    Verdoving is een beetje vervelend gevoel maar niet pijnlijk vond ik.Met de lis schrapen ze als het ware het verkeerde weefsel weg (lees anders on het kopje Uitstrijkje op de startpagina de Uitstrijkje (PDF) daar staat het goed beschreven. Daarna branden ze het wondje dicht tegen het bloeden. Ik nam altijd een paar daagjes vrij erna. Niet sporten rustig aan doen je hebt toch een wondje, kan ook gaan bloeden na een paar dagen als bijvoorbeeld het korstje loslaat (dit was bij mij hoeft natuurlijk niet bij jou) dus niet schrikken kan allemaal. En pas als je geen bloed/afscheiding hebt mag je weer sex hebben. Ik heb dus een weekje wat bloed e.d. gehad, het is allemaal beetje vervelend gedoe maar het komt allemaal goed.

    Succes meid!