pap 5

• carola

Hoi allemaal ik wilde weer even een berichtje schrijven ik heb vorig jaar hier mijn verhaal gedaan ik had pap 5 en ik moest alles laten verwijderen en toen storte mijn wereld een beetje in .

Nu zit mijn 1ste jaar erop en het gaat goed met me net weer de uitslag binnen en gewoon pap 1 dit wilde ik even laten weten dat houd de moet er een beetje in in deze toch onzekere berichten

groetjes Carola

• cor

hoi carola,

geweldig

dat is goed nieuws, wel een hele opluchting hee. dat was het bij mij wel telkens als ik een uitstrijkje heb laten maken want je weet het het kan ook helemaal verkeerd zijn

groetjes en nu kun je weer gaan genieten

• Nicole

Goed nieuws voor jullie allebei! Zelfs met PAP5 mag je dus goede hoop hebben. Gelukkig maar

• Natus

Hoihoi…

Van harte met zo`n uitslag…SUPER!!!

Ja,daar krijgt een mens goede moed van…

Ik hoop dat mijn uitstrijkje in november ook weer pap 1 is…net als de vorige..na de electroconisatie..

door zulke berichten blijft een mens optimistisch he?

goede berichten zijn ook mooi om te horen…x natasja

• Adrienne

Super! ik mag ook weer half november voor eerste uitstrijkje na mijn lis in juni. Goed nieuws is altijd goed om te horen!

• carla

fantastisch!fijn dat je dit ff liet weten!we zijn er voor elkaar in slechte en goede tijden!

liefs,carla

• Poek

Geweldig, Carola, van harte met deze uitslag en heel erg leuk dat je het even komt melden.

• Mila

Van harte, Carola!

Geniet ervan!

• Monique

Geweldig nieuws Carola, van harte gefeliciteerd.

Dit moet weer een hele opluchting zijn en het geeft anderen zeker moed dat alles ook goed kan komen. Fijn dat je dit positieve bericht met anderen deelt, Ik merk dat dit ook wat hoop bij mezelf geeft.

Na een “onschuldige” PAP3B uitslag, bleek na een consiatie dat ik toch een tumor had zitten. Na de gebruikelijke medische molen en doorverwijzingen, heb ik vorige week in het UMC Utrecht een trachelectomie gehad die geheel volgens wens is verlopen. Ik ben hier geholpen door prof. Verheijen en Dr. Zweemer. Ik ben trots op ze.

Ik hoop dat ik volgend jaar net zo'n positief beicht mag ontvangen als jij nu hebt gekregen.

Groeten Monique

• rita

dag Carola,

ben ik nu te dom maar ik versta nog altijd niet waarom een uitstrijkje wordt gemaakt na een baarmoederverwijdering?