Symptonen/Stadia

  • Noor

    Ls,

    Vandaag heb ik de uitslag gekregen en deze was goed!

    De huisarts zei dat je contactbloedingen wel beter kunt melden bij je huisarts, maar dit niet altijd betekent dat je kanker hebt of een voorstadium hiervan…

    Degene die helaas geen goede uitslag hadden wens ik oprecht veel sterkte en

    ongeruste lezers die zich net zoveel zorgen maken als ik:

    Na laten kijken bij de huisarts en niet meteen, zoals ik deed, het ergste denken…

    Mijn klachten komen mogelijk door het spiraaltje en deze gaat er morgen ook uit.

    Nog bedankt voor jullie reacties,

    Liefs, Noor

  • Nicole

    Gelukkig meid,

    Alle zorgen voor niks, maar toch goed dat je ernaar hebt laten kijken.

    Groetjes

  • Sandra

    Hallo Noor,

    Wat goed van je dat je toch naar je huisarts bent geweest. Kun je zien dat een

    baarmoederhalsonderzoek niet verkeerd is geweest. Zelf ben ik voor het eerst geweest rond m'n 30e verjaardag. Mijn uitslag is PAP3A. Ben al naar het ziekenhuis geweest voor nader onderzoek zoals een echo van mijn baarmoeder en eierstokken/eileiders. 3 hapjes uit gehaald en weer een uitstrijkje. Morgenmiddag moet ik weer naar de gyn voor uitslag. Dan gaan ze kijken wat er verder moet gebeuren. Hij vertelde dat het niet iets is en heeft me behoorlijk gerustgesteld. Ik dacht eerst het ergste. Dus alle vrouwen van Nederland: GA ALSJEBLIEFT HEEN! Veel vrouwen gaan zeker niet een uitstrijkje laten maken als ze voor het eerst een oproep krijgen rond hun 30e. Hartstikke dom en achterlijk, als er wel wat zit, dan krijg je juist meer kans op kanker en dan kan het wel te laat zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lieve groet Sandra

  • Liza

    Hallo…ik ben 37 en 10 jaar geleden ongeveer heb ik hpv virus gehad en ben daar twee x aan geholpen dmv colposcopy en lisexcisie eerste x zijn onrustige cellen weg gehaald en daarna weer een uitstrijkje en toen bleek het zijn terug gekomen.

    Toen moest ik weer en ik was erg bang ook ivm met de kinderwens die ik had en nog steeds heb dus stelde ik het uit steeds….op den duur toch weer eens een uitstrijkje laten maken…..en tot mijn grote verbazing had mijn lichaam het virus dus zelf opgeruimd.

    Van pap 3a en cin 2 en 3 naar pap 1 ongelooflijk! Ik mocht daarna elk jaar voor controle tot vorig jaar laatste gehad was de pap uitslag pap 1 maar ik ben wel een aantal jaren geleden met genitale wratten in aanmerking geweest van binnen en daar heb ik dus iets van gelezen dat dat na hpv komt en symptomen zijn van baarmoeder halskanker ik heb daarbij ook drie x menstruatie in 1 maand maar heb geen contactbloeding en ook geen bruine afscheiding…ik moet aankomende maandag naar de gyn om een uitstrijkje ik voel me ook erg moe en heb t idee dat mijn urine niet snel op gang komt .

    Wie kan mij helpen wie heeft dit ook gehad voel me echt ziek en moe steeds en onderbuik klachten..ik lees van alles op google