Hoihoi Donna,
Ik had ook begin dit jaar ernstige dysplasie(cin III)en pap 3b,na een electroconisatie hebben ze ook ruim weggehaald.
Na een spannende periode kreeg ik weer een controle uitstrijkje en ik had weer pap a,oftewel alles schoon.
Ik sluit me daarom volledig bij de mensen hierboven aan,ook al is het spannend en zit het in je hoofd op de achtergrond met alles wat je doet…geniet lekker van het leven en probeer er niet zo mee te zitten(al is het niet altijd gemakkelijk).
Je staat nu de eerste tijd onder controle,dus mocht er iets zijn met je volgende uitstrijkje,zijn ze er nog weer ruim optijd bij..
Maar voor hetzelfde geld is het weer okee…ik ben weer helemaal toppie,werk weer elke dag al denk ik ook wel eens,ben benieuwd wat de uitslag van mijn volgende uitstrijkje zal zijn in november…maar dan denk ik gewoon: Dat zien we dan wel weer..
Je moet proberen je niet te druk te maken en als je een half jaar te lang vind duren voor een nieuwe uitstrijk,vraag je gewoon over een paar maand nog eens voor een tussenuitstrijkje.Als je je er wel te veel mee bezig blijft houden,al is het dan voor je eigen gemoedsrust.
Ben blij voor je dat alles weg is.
liefs natasja