Beste allemaal,
Dank voor de berichten.
Het vloeien werd alleen maar erger en uiteindelijk ben ik via de huisartsenpost naar de EHBO van het ziekenhuis gestuurd.
Daar aangekomen bleek mijn hb drastisch gezakt te zijn en hebben ze wat testen gedaan. Met een speculum opnieuw naar de baarmoedermond gekeken en ook een inwendige echo gedaan.
Raar was dat die gyn dacht dat het om een eventuele miskraam zou gaan.
Dat bleek na een test natuurlijk niet zo te zijn.
Uiteindelijk een aantal uur later naar huis gestuurd met de pil microgynon 50. Die moest ik twee per dag nemen voor 5 dagen en dan zou het beter moeten zijn. Maar de stolsel die op dat moment verloor waren ter grootte van tennisballen.
Om elf uur 's morgens weer thuis. En om twee uur wederom contact opgenomen met het ziekenhuis. Dit keer mijn eigen gyn aan de telefoon gekregen. Ik moest meteen weer komen.
Mijn hb was inmiddels 5.2. Acuut werd er gekeken en wat bleek was dat er een vat was gesprongen in het gebied van de lis.
Ben direct naar de ok vervoerd en onder narcose is alles opnieuw dichtgebrand. Nu thuis. Ben nog slap van het bloedverlies en vind het schandalig dat het zo lang geduurd heeft voordat mijn klachten serieus werden genomen. Gelukkig dacht mijn gyn er ook zo over en die heeft zijn collega er op aangesproken. Volgende week op controle komen.
Ik vloei nu helemaal niet meer. Enkel nog wat bruin slijm.
Gelukkig is alles goed afgelopen.
Liefs,
Flore