ik maak me zorgen

  • summer

    hoi allemaal,

    ik maak me heel erg ongerust.. en aangezien ik niet weet met wie ik het hierover moet hebben hoop ik op jullie reacties.

    ongeveer een maand of twee geleden heb ik tussen menstruaties door bloedingen gehad. daarbij had ik vaak pijn in mijn onderbuik. voor de zekerheid ben ik naar de huisarts geweest maar zij kon geen onderzoek doen.. ik was te gespannen. wel heeft zij wat afscheiding afgenomen voor onderzoek. dat is nu een week geleden en het uitslag is nog niet binnen.

    ik heb verder geen klachten tijdens het vrijen, wel meer last van afscheiding. daarnaast gebruik ik de nuvaring en ben bijna 27 jaar.

    moet ik me zorgen maken? ik kan nu niet meer doen dan afwachten.. maar dat is behoorlijk frustrerend. mocht er niks uit het onderzoek uitkomen en ik heb nog steeds klachten dan gaat de huisarts toch proberen om een onderzoek te doen (incl. uitstrijkje).

    alvast bedankt voor jullie reacties!

  • Adrienne

    Hoi Summer,

    Ik zou eerst even de uitslag afwachten, voordat je te veel zorgen maakt!

    Groetjes,

    Adrienne

  • summer

    ik heb de uitlag binnen; heb gelukkig geen infecties (ze hebben een kweekje gemaakt)

    de dokter raadde me aan om eerst een tijdje de nuvaring niet te gebruiken. als ik daarna nog klachten heb (bloedingen/buikpijn) dan wil ze alsnog een uitstrijkje maken/inwendig onderzoek doen.

    vinden jullie dat ik daarop moet wachten?

    want dan zijn we +/- 2 maanden of langer verder.

    of stel ik me nu aan…? ik heb geen idee wat ik moet doen.

  • Adrienne

    Hoi Summer,

    Nou goed nieuws in ieder geval. Als je toch geen goed gevoel er over hebt zou ik als ik jouw was een uitstrijkje laten maken, kan nooit kwaad net als het kweekje dat je gedaan hebt. Better safe than sorry.

    Succes met je keuze!

    Groetjes, Adrienne

  • carla

    ik zou voor zekerheid een uitstrijkje doen nog….succes

  • Sandra

    He Summer!

    Hoe gaat het nu met je? Weet je al wat meer???? Ben erg benieuwd! Geen

    zorgen maken, als ze al een kweekje hebben gemaakt en dat er niet iets

    ernstigs is, dan is dat goed. Ze willen alleen een extra onderzoek doen om

    zekere voor het onzekere. Is bij mij ook zo, ik ga me er niet druk om maken,

    hoor! En jij ook niet. Het is iets preventiefs! Groet Sandra