Tweede lisbehandeling

• Adrienne

Hee dames,

Gisterenochtend mijn tweede lisexcisie gehad, ik wist wat er ging gebeuren dat scheelde, alleen deed de behandeling pijn af en toe, dat was de vorige keer niet. Het was even doorbijten maar weer snel klaar na 15 minuten was ik weer buiten.

Verder geen last van niks, geen buikpijn geen bloed (ze branden de wond dicht) alleen wat afscheiding. Over 3 weken uitslag en dan maar hopen dat ze het volledig hebben weggehaald, ik ben er klaar mee echt waar :-).

We houden elkaar op de hoogte.

Succes voor iedereen hier op de site!

Groetjes, Adrienne

• Natus

Hoihoi Adrienne,

Jeetje…ik kan me voorstellen dat je er klaarmee bent…het is allemaal geen pretje he?

Ik hoop voor je dat je net als mij ineens weer pap 1 hebt,dat zou fijn nieuws zijn en een opluchting,dat heb ik wel ervaren,je bent er dan ook ineens een stuk minder mee bezig…maar dacht kom ff hier weer kijken,want ik ben de mensen hier natuurlijk niet vergeten…

duim voor je liefs natus

• Adrienne

Hoi Natus,

Ik hoop het ook zo! de 11 juli hoor ik het.

Groetjes,

Adrienne

• sevda

hoi adrienne,

het moeilijkste van alles is het afwachten op de uitslagen… de tijd wil maar niet tikken en de dagen willen maar niet voorbij gaan…

ik hoop dat je mooie berichten van de arts krijgt.

je bent na alle nare nieuws en ervaringen toe aan wat opvrolijkende nieuws… en vooral op dit gebied..

sterkte meid en houd ons op de hoogte