uitstrijkje

• Mila

Vandaag heb ik voor het eerst weer een uitstrijkje gehad na de conisatie in maart. Midden juli krijg ik pas de uitslag. Ik vind dit te lang duren. Jullie ook? Wat is jullie ervaring? Je krijgt de uitslag van een uitstrijkje toch meestal binnen 1 a 2 weken?

Liefs,

Mila

• Nicole

Ja Mila, dat vind ik ook eeerrrrug lang.

Bij mij was het verschillend. In het Radboud moest ik ook altijd drie weken wachten en dan werd ik gebeld door de arts. Dat vond ik al superlang.

Hier in het streekziekenhuis is vorig jaar een uitstrijkje gemaakt na een fikse bloeding waarvan ze de oorzaak niet konden achterhalen. Daarvan had ik na vier dagen!!!! al de uitslag, maar daar heb ik zelf voor gebeld.

Laatst bij de huisarts moest ik na twee weken bellen, en dat heb ik al na anderhalve week gedaan. Toen hadden ze de uitslag ook binnen.

Weet je Mila, ik denk dat ze een hele ruime tijd aanhouden, maar als je eerder belt hebben ze de uitslag vaak al binnen. Na een week of twee gewoon proberen.Elke stressdag minder is meegenomen. Toch?

• carla

1 week is normaal…..vakantietijd?ben jij weer de dupe ervan…laat je huisarts na 1 week bellen!

• Natus

ja,bij mij duurde het 2 weken….gewoon voor jezelf opkomen en nu alvast bellen om te vragen wie je over 2 weken wel de uitslag kan mededelen,hoe eerder hoe beter voor jou toch?begrijpen ze echt wel hoor.

succes en hopen op een goede uitslag…

• sevda

het hangt van de ziekenhuis of de huisarts af. hoe zij het met de laborotorium hebben afgesproken.

de uitslag van mijn eerste uitstrijkje had ik net geen 3 weken later binnen.

mijn tweede uitstrijkje had ik 3 weken later binnen.

vraag of het niet eerder kan… vertel je situatie en dat het gewoon te lang voor je duurt. ze helpen je er heus bij

knuffels

• Mila

Thnx meiden!

Ik heb idd het ziekenhuis gebeld. Volgende week vrijdag moet ik even bellen. Als de uitslag dan binnen is, krijg ik eerder een belafspraak met mijn gyn.

Moet eerlijk zeggen dat ik me er eigenlijk helemaal niet mee bezig hou. Maf he? Ik heb het gevoel dat het wel goed zit daar beneden.

Ondertussen blijf ik jullie berichtjes lezen en reageren.

Sterkte iedereen!

(of iedereen die goed bericht heeft gehad, enjoy!!!!)

Knufs