hoi allemaal ik had siervoor ook allemaal berichten geschreven bij “ìk voel me alleen”.
er is zoveel gebeurd ondertussen ik weet niet waar ik moet beginnen.
het stressen houd maar niet op.
kortom na lange ziekenhuis bezoekjes en controles bleek dat ik pap3b cin III en servix cin III heb. mijn baarmoedermond en een deel van mijn vagina moeten verwijderd worden. mijn eigen gynocoloog van het slotervaartziekenhuis te amsterdam heeft mij doorverwezen naar het AMC. die ziekenhuis bleef maar de afspraken verzetten wel 3 voordat ik daar nog opdook dat het voor mij welletjes was, dat ik besloot de operatie in een ander ziekenhuis te laten doen.
ik werd doorverwezen naar het Antonus Van Leeuwenhoek (kankerkliniek) in amsterdam. jah en toen…
omdat mijn afspraak daar een dag vantevoren gemaakt werd en ik nog geen brief bij de hand had vroeg de gynocoloog wat er aan de hand was met mij. ik zei mijn verhaal en hij zei gewoon dat er iets niet klopt. het verkaal klopte niet er ontbrak iets. iets dat ik toen nog niet wist. hij belde mijn vorige gynocoloog waarbij hij op een brief schreef dat ik mogelijk AIS had.
ik dacht oke er klopt iets niet. hij vertelde mij dat het weefsel die bij de lisexcisie verwijderd wedt mogelijk AIS is. dat het hoogwaarschijnlijk echt kanker kan zijn en niet de voorstadium ervan.
over twee weken wordt er coloscopie gedaan en effe afwachten dan.
hebben jullie informatie voor mij over de AIS en de coloscopie
hartelijk dank en kusjes sevda