Hoihoi lisa,
bij mij is ook een stuk verwijdert en het duurt gelukkig niet zo lang.
Het is wel begrijpelijk dat je je er nu druk over maakt,ik ben ook zo`n iemand die een dag ervoor ineens de kriebels krijgt.
Je hebt na de behandeling meer hinder ervan dan tijdens,ik weet niet of ze bij jou onder narcose,plaatselijke verdoving gaan doen?weet je hoe het heet wat ze morgen gaan doen?
Ik heb het gehad dat ik plaatselijk verdoofd was,wat pijn viel het reuze mee,als het goed is voel je amper iets alleen wat warm af en toe het is gewoon niet leuk dat je dit moet ondergaan.
Als ze je onder narcose doen,merk je er niets van,napijn valt helemaal mee,je moet wel even rustig aan doen,het lastigste is dat je na de tijd nogal een tijdje bloed.
Sommige mensen hebben ook niets,is denk ik ookverschillend,ik had het wel,maar dat was het enigste en het lastigste vond ik dat ik maandverband moest gaan dragen terijl ik altijd tampons draag en met het maandverband voel je iedere keer wat lopen en dat vond ik niet prettig,was het ook niet gewend.
Het is wel noodzakelijk dat je het doet als de arts het zegt,dus ga morgen maar wel heen,na de behandeling en een banaan en een kop koffie stond ik na 15 minuten weer buiten.Ik heb mijn zus meegenomen voor morele steun,die mocht gewoon bij me zitten,dus misschien helpt je het dat je iemand uit je omgeving die dicht bij je staat en je vertrouwd bij voelt meegaat,maar als je onder narcose moet zal dit wel niet kunnen.
Ik wil ff zeggen KOP OP,VERSTAND OP NUL..laat het maar over je heenkomen..als er niets aan gedaan wordt ben je uiteindelijk veel verder van huis.
Je blijft hierna eerst onder controle staan en wordt je goed gecontroleerd,ikweet neit of je later meer kans hebt om dit te krijgen,ik vraag het mezelf ook wel eens af..
Heel veel succes en sterkte morgen en laat je nog even horen hoe het afgelopen is?
Ik hoop voor je dat het reuze meevalt..liefs natus!!!