Hallo allemaal,
Heb afgelopen woensdag een Lis gehad n.a.v pap3a cinII en hpv positief.
Het is me zwaar tegen gevallen die lis…althans de verdovingen dan,het weghalen met de Lis was zo gebeurt en dat voelde ik wel steken en branden maar dat mag geen naam hebben.
Maar die verdovingen tjezus wat deed dat zeer zeg,viel er echt zowat flauw van!!
Ik lees hier dat het bij jullie allemaal zo is meegevallen en dan vraag ik me af…ben ik dan zo'n mietje??
Tot nu toe heb ik een zwaar gevoel in mn buik,soort van menstuatiepijn en ben veel misselijk en heb af en toe wat steken maar de napijn valt me reuze mee,heb ook nog geen bloed verloren,komt dat nog of hoef je geen bloed te verliezen??
Wat ze met de Lis hebben weggehaald wilde ik zien,het was veel groter dan ik had verwacht.. 3cm bij 2cm bij 1,5cm dik.
Ik vraag me ook af…. bij de colposcopie hebben ze een biopt genomen maar kunnen ze daarin al zien of er kankercellen aanwezig zijn??
Die colposcopie vond ik trouwens niet pijnlijk,alleen het dicht branden van de vaatjes van de biopt die ze hadden genomen was niet lekker.
Ben blij dat ik nu wat mensen heb gevonden die in hetzelfde schuitje zitten want merk dat ik het fijn vind om er met mensen over te praten die hetzelfde mee maken of hebben meegemaakt.
2 juni moet ik bellen voor de uitslag van de Lis en 20 augustus heb ik mijn 1e uitstrijkje alweer….hoop dat de uitslag van de Lis goed is want maak me er behoorlijk druk om.
Veel liefs Nance