Hoihoi allemaal,
Nou,ben er geweest…ze was wel weer druk druk druk…voel dat ik me moet haasten om broek aan en uit te trekken,maar ze heeft in ieder geval een uitstrijkje gedaan en een kweek afgenomen i.v.m. het bloeden,ik stond ik denk binnen 7 minuten weer buiten.Een nieuw record.
Maakt me niet zoveel uit deze keer,als het uitstrijkje maar gedaan is..
De wond was goed genezen,da`s ook fijn om te horen…en het bloeden konden verschillende oorzaken zijn…
Nou,da`s in ieder geval alweer een opluchting…
over 2 weken krijg ik de uitslag,8 juni,maar dan is ze er zelf niet want dan is ze met zwangerschapsverlof.
dus ff afwachten…maar 2 weken zijn zo voorbij..dat trek ik wel.
Alleen de dag voor je de uitslag weer krijgt,dan begin ik alweer de hele dag te piekeren..maar ja,dat duurt nog ff..
Ik heb direkt een afspraak gemaakt dat wanneer de uitslag oke is ik een spiraal laat plaatsen…
Heb zo`n ding al es eerser gehad 6 jaar terug,maar toen heeft ie er 8 maand maar ingezeten,want ik bloedde toen ook zo erg iedere keer en onverwachts,maar verder beviel het me wel en ik hoefde de pil niet meer in te nemen.
Ik was em van de week ook vergeten,gebeurt me nooit ik denk er altijd aan..maar door omstandigheden had ik ff zoveel aan mijn hoofd dat ik de volgende middag ineens dacht SHIT!!VERGETEN!!!
Dus toen heb ik em gauw ingenomen.
Ik ben al zo`n warhoofd soms dus dan wil ik toch erg graag een spiraal..dan heb ik alles maar weer gehad eerst..
Nou,mocht toch alles goed uitpakken(hoop,hoop,hoop)dat hoef ik pas weer in november voor een uitstrijkje dusss….heel erg bedankt voor het medeleven,doet me altijd erg goed en ben altijd erg blij hier weer iets te lezen..
fijne dag iedereen…liefs natus!!!