Morgen naar de gyn..ik wordt er nu al haast zenuwachtig voor.
Ik wordt er een beetje onzeker van….hoop dat ik morgen mijn verhaal kan doen en ik hoop dat ze me niet afpoeiert met: het heeft tijd nodig..
Ik heb de laatste 2 keer geen bloed gehad bij de geslachtsgemeenschap..maar heb het wel gehad…een paar keer,of zou het toch komen dat er ergens een oppervlakkig adertje zit…maardan zou ik het de eerste maanden na de conisatie toch ook moetten hebben gehad en toen was er niets aan de hand.
De vieze afscheiding was weg..ik was geen inlegkruis meer nodig…dat was al zo gewoon..
Tot de conisatie was ik een jaar bijna niet meer ongesteld geweest..na de conisatie 2 keer normaal op schema en daarna weer 2 keer niet en afgelopen keer heel erg,maar allemaal zwarte troep…ik weet het ook niet meer hoor…ik weet wel ik ben er vandaag wel weer mee bezig…
De afscheiding heb ik ook sinds een maand of 2 weer terug en de inlegkruisjes dus ook…
Nou,ja al zou ze een uitstrijkje willen nemen dan ben ik al superopgelucht dan wordt er tenminste weer ff naar gekeken,want ik kan niet wachten tot september…zie ik het allemaal zo TE ?let ik er TE veel op of zijn er toch bepaalde dingen die echt ff nader onderzoek vraagt?
Nou,ja….ik denk,schrijf het ff van me af,misschien stop ik er dan ook een beetje mee met denken vandaag,kan er toch niets aan veranderen.
Hopen dat ik het morgen nu maar duidelijk naar de arts over kan brengen,ik ben zo`n zenuwachtige muts soms terwijl iedereen denkt dat ik heel zelfverzekerd ben,hahahaha….ikke?ja,de buitenkant ja…rustig ben ik al allerminst van binnen..
Ik heb gister met goede moed mijn brons lidmaatschap van de sporschool veranderdt in een jaar,onbeperkt..zodat ik toch zeker de 3 keer per week sporten volhoudt nu ik weer werk…en nu maar hopen dat alles okee is…eerst morgen maar ff afwachten ik mag om 11:05…Nou,ik ga deze vreemde van me afschrijfbrief toch maar posten…voor jullie allemaal dikke knuffel van natus!!!