Hoi mp,
Ja,dat is ook ff schrikken voor jezelf als je dit hoort.Alles gaat er door je heen als je er nog niet eerder mee te maken hebt gehad..
Er komen ineens allemaal dingen op je af,waar je de betekenis niet eens van begrijpt en dan nog…valt het mee,of valt het helemaal niet mee.
Nou,er komen nog wel weer dagen,weken dat je in onzekerheid zit,nu gaan ze dit onderzoeken en maar weer wachten,wachten,denken wachten..
Je kunt het gewoon zo positief mogelijk proberen te bekijken en JIJZELF kunt er op dit moment TOCH NIETS AAN VERANDEREN..
Ik vind die bioptjes al erg vervelend,maar als je dit leest zul je ze al achter de rug hebben..het nabloeden was ook erger dan je verwacht,maar ja…kan ff duren,maar komt allemaal goed..je moet gewoon zo positief mogelijk blijven,luister wel naar je lichaam ook nu al na de bioptjes,en NEEM JE RUST.
Geestelijk is dit alles ook een zware periode en daarom is het belangrijk om je rust te nemen omdat je ook niet weet hoe het verder gaat.
Maar geloof me,hoe raar het ook klinkt,je went er vanzelf aan..
Ik had in het begin ook zulke onzekere momenten en dan kun je hier gelukkig je verhaal doen bij mensen die begrijpen waar je in zit en maakt niet uit wat je schrijft,schrijf het maar lekker van je af hier zijn er altijd mensen die je erdoorheen proberen te slepen of je raad kunnen geven of je gerust kunnen stellen.
Ik heb hier al heel veel aan gehad.
Ikzelf had in december 2007 pap3b met cin III,hebben ze en stuk van mijn baarmoeder verwijderdt,snijranden waren niet schoon,moest in sept. terug maar mag nu volgende week donderdag want heb al een paar keer bloed na gemeenschap gehad(dit was ff in het kort)zit dus ook nog steeds in mijn wachttijd en dat zal nog wel ff duren al met al,iedere keer controle uitstrijkje en dan daar weer op wachten..maar probeer gewoon positief te zijn en te genieten van dit moment .
Hoop dat je niet veel last hebt gehad vandaag…en doe maar lekker rustig aan.
Ik duim voor je dat de uitslag meevalt.
liefs natus