Hoi Anneke,
Ik heb 2 dochters,1 van bijna 1 en 1van 4.
Ik vind het wel goed zo 2 kinderen,dat gevoel heb ik al sinds mijn tweede er is.
Ook zijn er nog wel mogelijkheden om een normale zwangerschap te hebben,maar er is bij mij al extra weggehaald omdat ik geen kinderwens meer heb dat is mij toen gevraagd.
Aangezien het nog niet goed was zal er nog wel meer verwijderdt worden wat een nieuwe zwangerschap ook niet ten goede laat komen,dus aangezien ik al 2 keer het heb mogen ervaren ben ik blij met wat ik heb en kan beter zorgen dat ik deze kinderen grootbreng.
Morgen ga ik het er nog eens met mijn huisarts over hebben,heb morgen een afspraak omdat ik de laatste tijd zoo ontzettend moe ben.
Ik wordt er soms gewoon mopperig van omdat ik het niet allemaal meer trek en het liefst slaap.
Ik heb nu voor de 4e keer in 5 weken een nieuwe koortslip,ondanks de zalf en mijn afscheidingsklachten zijn er dan ook weer,ik slik extra vit. C en vitamine B complex en dat terwijl ik goed en evenwichtig eet met nog meer fruit en groente dan ik altijd al deed,ik sport 3 keer per week,cardio en lichte spierversterkinfg (alleen buik en bovenarmen)nou,ik weet het niet meer maar ergens blijf je er toch mee bezig dat het daar ook wel eens niet goed kan zijn..
Als ik het er met hem over gehad heb maak ik morgenmiddag een nieuwe afspraak met de gynacoloog en ga het er met haar over hebben dat ik deze onzekerheid zolang niet trek.
ondanks dat er iedere keer gezegd wordt;maak je er maar niet druk over,ken ik nu al veel verhalen van mensen die het niet gehaald hebben en dat is net zo begonnen als bij ons.
ik houd jullie hier wel op de hoogte en hoop voor Anneke dat het straks in mei goed te doen is.
Ik ben heel erg benieuwd naar hoe het jou danvergaat omdat ik zelf ook steeds met de gedachte speel om dan maar alles laten verwijderen.
De dokter kan het er wel op gokken,maar als wij gokken bekopen we het misschien met de dood..en we krijgen dan geen 2e kans….hoe denken jullie daar over?
of lijk ik nu erg zwaarmoedig?ik hoop echt dat dit voor ons allemaal goed uitpakt.
succes dames,hopelijk houden we elkaar echt op de hoogte ..
groetjes natasja