Hoi Sylvia,
Nou,vergeet niet meid dat je heel wat te verduren gehad hebt,ik denk zowel lichamelijk als geestelijk.Je moet echt rustig aan doen hoor dit is echt niet niks.
Een keizersnee met alles wat daarbij komt kijken,gefeliciteerd trouwens met de kleine,wat is het geworden?
Ik weet niet hoeveel kinderen je hebt,maar zo`n kleine dreumes erbij is ook alweer niet niks natuurlijk.
Dan nog dit bericht,waar vaak erg luchtig over gedaan wordt,maar men moet maar es zien wat dit voor inpact op iemand heeft als je te horen krijgt dat je last hebt van onrustige cellen.
Ik heb er geestelijk nogal aardig last van gehad een tijdje en nog af en toe,want ben er nog niet klaar mee.
Heb het ook ondergaan(ik had pap3b en cin III)en het is niet niks.
Ik ben na 6 weken pas weer gaan sporten en nog voel ik af en toe een trekkend gevoel in mijn buik als ik TE doe daarmee,voor de rest gaat het goed.
Alleen mijn snijranden waren niet schoon(het zit toch nog dieper naar binnen terwijl er al extra weggehaald was aangezien ik geen kinderwens meer had,en in september hoef ik pas terug te komen waar ik soms nog wel es bang voor ben,want je weet maar nooit.Of de fase waarin de cellen verkeren verslechterd is en ,hoeveel zit er eigenlijk nog enzo enzo..wat staat je te wachten nog en hoe gaat het in de toekomst.Probeer maar positief erin te blijven,meer kan een mens niet doen.
Er is mij verzekerd dat het niet zo`n vaart loopt met het groeien van de cellen dus zal daar maar op vertrouwen,anders wordt een mens gek ervan.niet dan?
Jij zal ook jouw dingen en vragen hebben die je bezig houden en je moet luisteren naar je lichaam en als jij pijn hebt of erg moe bent en het bloeden zal ook nog wel niet weg zijn,dan moet je echt rustig aan doen,helemaal na nog niet zo lang ervoor een keizersnede,anders ga je jezelf tegenkomen meid en dan moet je alsnog…
Jij bent belangrijk,jij verdient je rust!
ik heb die ook genomen wanneer ik kon en ben blij dat ik dat gedaan heb.
Heel veel sterkte en beterschap…groetjes natus!!