snijranden niet schoon.

• Natus

Nou Ilse,

Dat is erg fijn om te lezen.

Ook fijn dat je gerustgesteld bent dat is het allerbelangrijkste.

Ben blij voor je en bedankt,ik houd het in de gaten,als ik nieuws heb post ik het ook hier.

groetjes

• carla

zo zie je maar weer,kom op voor je eigen lijf!in onzekerheid zitten is het allerergste,fijn dat je over 3 maand kan langskomen

sterkte

• Adrienne

Ik had hetzelfde ook hoor bij de uitslag eind januari ook nog niet schoon met CIN III, mag gelukkig al na 3 maanden, ging bijna twijfelen waarom ik na 3 maanden en jij pas na 6 maanden zo zie je maar weer he, ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Adrienne

• Mandy van den Bergh

Hoi Natas,

Ik las net je verhaal op stop baarmoederhalskanker en ben blij je hier te vinden.

Ik schrok van je bericht dat je in september pas terug hoeft te komen?!

Ik lees natuurlijk alleen jouw verhaal en er ligt hier geen duidelijk medisch dossier voor onze neus maar we zijn ook geen artsen natuurlijk.

Ik ben een lotgenoot en heb me er toen, en nu nog, in verdiept want het is nogal wat wat je allemaal overkomt… (heb deze site toen echter niet ontdekt?)

Ik had pap 4 en ook CIN3 en na een erg pijnlijke lisexcissie bleken ook bij mij de snijranden niet schoon, er was invasieve groei en er moest meer gebeuren. Ik zou eigenlijk een exconisatie krijgen maar de oncologiecommissie besloot ivm ons nog (steeds) niet beantwoorde kinderwens me door te sturen naar het VU waar ik in 2006 een baarmoederbesparende operatie heb ondergaan.

Gelukkig met succes want de verwijderde lymfklieren waren schoon dus ik had geen nabehandeling nodig (hele verhaal staat trouwens op mijn site www.mandysbeestenboel.nl bij BMHK).

Ik zou dus zeer zeker wat de anderen je hier ook adviseren voor second opinion gaan en hier geen genoegen mee nemen!

Zelfs een leek die logisch nadenkt en weet dat de snijranden niet schoon zijn en er dus kwaadaardige cellen achter zijn gebleven snapt dat dat niet moet blijven zitten!

Veel sterkte en succes verder!

Groetjes Mandy.

• Natus

Hoihoi Mandy…

Ik lees net je bericht pas en mijn zus en mijn vriend dringen er ook steeds meer op aan dat ik het wel doe,en niet moet wachten tot september.

Ik wil geen zeur zijn en dingen erger maken dan het is ,maar ik heb sinds een tijdje ook iedere keer een apart gevoel bovenop mijn schaambeen aan de linkerkant,geen pijn maar net of er iets onder zit dat doof voelt.

Ik ga toch nog een keer heen,baat het niet dan schaad het niet en over honderd leven leven we waarschijnlijk allemaal niet meer en wat maakt het dan uit wat ooit iemand van me vond?Dan maar een zeur hihihihi…

ik hou jullie op de hoogte groetjes natasja

• carla

jij bent geen zeur……

xxx

• Sylvia

Hoi Natus,

Mijn gyn is altijd wat onduidelijk (oudere Aziatische man) en gaat er vanuit dat je alles in 1 keer snapt. Ik met soms de dingen wel 3 keer navragen, sorry hoor, dit is niet mijn specialiteit!!

Ik zou zeker aandringen op een eerder onderzoek. September duurt nog erg lang, zeker om in onzekerheid te zitten!!

Je bent inderdaad nog jong! Ik word zelf dit jaar 30 en heb net mijn eerste kindje. Zou je echt al een keuze kunnen maken om alles te laten verwijderen? Dan ben je wel van de onzekerheid af, maar jeeee dat is wel een ingreep hoor!!

Heel veel sterkte, en bellen met die gyn!!!

Liefs Sylvia