carola schreef:
>
> Hallo Fanny fijn dat je al 3 jaar schoon ben maar mag ik
> vragen welke pap je had ?? gr carola
Hoi Carola,
Dat klinkt raar maar dat weet ik niet. Ik liep al een jaar met veel pijn en klachten, werd door gyn niet serieus genomen, Mirena (helse pijnen, ding was aan de wandel of niet goed geplaatst??), pil, niks hielp. Hevige rugpijn, ga maar naar een fysio. Huisarts had (dacht ik) een uitstrijkje gemaakt, gyn vroeg of dat goed was dus ik zei ja. Na maanden aanmodderen moest ik kiezen, baarmoederslijmvlies wegbranden of bm eruit, ik koos voor het eerste. Die operatie mislukte, bm-hals was “verstopt”, een week later zat ik in een academisch zkh, het eerste wat ze deden was m'n huisarts bellen, toen kwam het misverstand boven… Er was geen uitstrijkje gemaakt maar alleen een swab op een evt. infectie, ik had een tumor van 4 cm. Een zware operatie, bestralingen, chemo's, na die ellende heb ik met een derde gyn gesproken, hij zei, als mijn patiënten hun papuitslag niet weten bel ik eerst de huisarts, tjaa…
Laat dit een waarschuwing zijn.. je bericht teruglezend heb jij denk ik een conisatie gehad. Ik hoop dat het jou beter vergaat, en je een goeie gyn hebt!
Groetjes,
Fanny