pap3a

• josje

ook dat nog….sterkte en hou je taaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• saskia

joeppppiiiieeee, uitslag gehad vandaag en niks om zorgen over te maken en over 3 mnd weer een check.

Hopelijk zelfde uitslag voor mijn hond………….

Ik wil iedereen bedanken voor de steun en wenst iedereen het beste.

gr saskia

• josje

gefeliciteerd sas!!!!super nieuws!

• carola

Hoi saskia goed nieuws zeg toppie nu idd je hondje nog en je kan goed het jaar 2008 in groetjes carola

• Adrienne

Hallo allemaal, lees veel van deze berichten. Ik heb volgende week een lisexcisie want ik had in April ' 06 Pap II toen terug in September toen Pap 3a, gyn geweest, biopten genomen, CIN I en CIN II. Heeft iemand ervaring hoe lang het herstel duurt? ben 35 jaar en vind dat er weinig nieuws over is mbt over HPV besmetting ed. Als je eenmaal afwijkende PAP testen heb kom je pas in deze wereld, daarvoor nooit bij stil gestaan. Ben ook gestopt met roken, wil dat na de behandeling mijn uistrijkjes goed blijven. Iemand ervaring met stoppen met roken op die manier en heeft het geholpen?

Groetjes Adrienne.

• saskia

we zijn inmiddels een half jaar verder, moest weer terug voor een uitstrijkje, weer 3a, week later afspraak voor te kijken met een miscroscoop, mijn arts kon niets verontrustends zien, maar stelde wel voor om onder plaatselijke verdoving rondom weg te snijden; ivm de komende vakanties van hem en mij, heeft ie het gelijk gedaan( waar ik achteraf blij mee ben) en nu maar weer afwachten wat de uitslag daarvan is.

gr saskia