pap 5

• monique

afgelopen week stond de huisarts bij me aan de deur voor de uitslag bvo. Het was niet goed ik zat in pap 5 en hij wilde dat ik na het spreek uur kwam voor een nieuw onderzoek. Kon niks abnormaals vinden en heeft opnieuw een uit strijkje gemaakt. Alleen bloeide de portio meer dan anders. Hij heeft naar de gynacoloog gebeld en nu moet ik er morgen heen. Ik zie het heel niet zitten en het gaat allemaal veel te snel. Ik leef in een roes…helpjosje schreef:

>

> ik heb hoogstwaarschijnlijk een poliep gehad in de

> baarmoeder….maandag uitslag!

> spannend…ik heb borstkanker gehad,hoop dat dit me bespaard

> blijft…het lag dus niet aan tamoxifen of lucrin

> iedereen sterkte

> groetjes josje

• monique

op 2 plekken kanker gehad?

• monique

ben je daar nog

• carola

Hallo Monique wat een ellende zeg ik heb het ook net meegemaakt met pap 5

ik kon de dag erna ook naar de gyn en een week later voor de uitslag de dag daarna gelijk geopereerd ze hebben alles wegehaald baarmoeder en baarmoeder hals ik weet niet hoe oud je bent ik was 34 gelukkig heb ik 2 kindjes dus voor mij was het niet erg om mn baarmoeder kwijt te raken mn eirestokken zitten er nog wel dus ik ben niet in de overgang ik ben er echt optijd bij geweest zei mn gyn nu de uitslag van mn eerste uitstrijkje en die was pap 1 nu maar hopen dat het zo blijft ik hoop voor je dat je wat aan mn verhaal hebt toen ik ging zoeken waren er weinig verhalen met pap 5 en omdat het bij mij goed gaat wil ik toch mensen goede hoop meegeven .

groetjes carola