uitstrijkje

  • bang

    ik moet volgende week een uitstrijkje laten maken maar vraag me af hoe lang het duurt voor ik de uitslag heb (het is niet voor k)

    ook ben ik bezig met andere onderzoeken in het ziekenhuis (zwanger worden) maar kan het ziekenhuis mijn papieren opvragen bij de dokter? of kan ik ook tegen mij huisarts zeggen (mocht ik een schimmelinfectie of wat dan ook hebben) dat ik niet wil dat het ziekenhuis dat krijgt te weten via mijn dokter?

    gr van mij

  • regina

    Hallo bang,

    Als je een verwijzing krijgt van je huisarts voor het ziekenhuis staat er ook altijd in je verwijsbrief wat je medische historie is en je eventuele medicijngebruik.

    Als je naar het ziekenhuis moet voor behandeling is het ook het beste voor jou dat ze alles van je weten,dan kunnen ze jou ook het beste behandelen,dus zou ik als ik jou was geen gegevens proberen achter te houden.

    Groetjes en het beste.

  • Rosa

    hallo ik krijg volgende week de uitslag van het uitstrijkje ik ben best wel zenuwachtig maar de dokter heeft ook al gezegt als we niks vinden dan gaan we een inkijkoperatie doen voor achter de baarmoeder te kijken het is zo namelijk ik heb heel veel pijn in mijn buik en vooral met sex das geen pretje

    groet rosa.