Hallo
Afgelopen zomer zijn bij mij ook onrustige cellen gevonden. Omdat ik om de 2 weken ongesteld was en aan de pil was had mijn huisarts mij doorgestuurd naar de gyneacaloog.
Die zei stop maar met de pil dat is waarschijnlijk de reden van tussentijds bloedverlies. maar hij wou toch voor de zekerheid even een uitstrijkje maken omdat dat nog nooit gedaan was bij mij ik ben nog maar 22. maar hij ging er van uit dat er niks uit zal komen.
Ik moest bellen naar een maand voor een afspraak te plannen voor een spiraaltje en toen zei ik ja hij heeft ook nog iets getest weet niet wat maar ik zal daar nog een uitslag van krijgen en toen kreeg ik te horen helaas mogen wij die niet telefonisch doorgeven dat moet de arts doen. Ik snapte er niks van en ik dacht het zal wel.
en toen kwam ik daar hij zo ja er zijn onrustige cellen gevonden in pap 3a dat dat best hoog is voor mijn leeftijd maar dat het lichaam dat ook nog wel zelf kon herstellen. Ik had geen flauw idee waar hij het over had tot dat in eens het woord baarmoederhals kanker liet vallen toen dacht ik van huh nou dan ga je op internet sporen en dan raak je alleen maar gestresst.
Nu hebben ze afgelopen week weer een uitsrijkje gedaan. en nu moet ik nog 2 weken wachten op de uitslag.
Maar hoe groot is de kans dat mijn cellen nu weer normaal zijn? en hoe groot is de kans dat het erger is geworden?..
kan iemand mij dat misschien vertellen?