Beste Mensen,
Ik ben op zoek naar alle informatie die ik kan vinden over baarmoederhalskanker.
Gisteren ben ik bij de huisarts geweest, aangezien ik al bijna een half jaar last heb van contactbloedingen, tussentijds bloedverlies en soms als ik hard moet werken op het toilet een bloeding als resultaat.
De huisarts stelde voor om een uitstrijkje te maken, hierdoor ontstond echter onmiddelijk weer een contactbloeding. Bij verder onderzoek zag ze dat zich boven bij de baarmoederhals onrustige cellen bevonden, die ze zo met het blote oog waar kon nemen. Ze zou het uitstrijkje opsturen, maar de uitslag laat 3 tot 4 weken op zich wachten. Ik ben meteen doorverwezen naar de Gynacoloog, waar ik volgende week dinsdag al terecht kan.
Helaas weet ik niet wat mij te wachten staat. Als ik mijn symptonen google, kom ik telkens alleen uit op pagina's over baarmoederhalskanker. Soms staat er iets vermeld over ontstekingen, maar deze gaan allemaal gepaard met pijn en dat is iets wat ik absoluut niet heb. Alleen af en toe een zeurend gevoel in mijn onderbuik.
Als iemand mijn klachten herkend, zou ik fijn vinden als jullie reageren.
Ik ben 45 jaar oud en moeder van een 16 en 17 jarige. Gelukkig getrouwd. Met een hele drukke en veeleisende baan, waar ik optimaal van geniet. Ik leef behoorlijk gezond, alleen heb ik wel wat overgewicht, aangezien we bourgondisch zijn ingesteld. Ik heb van nature een vrolijk karakter en ben erg positief ingesteld. Maar nu voel ik me echt radeloos.
Groet Luus