Tja ken het probleem.
Ben momenteel 42 jaar en vol in de overgang is in augustus 2008 vastgesteld.
Had drie jaar geleden ook naar sexuel contact bloedverlies.
Eerst dacht hij dat spiraaltje moest krijgen en dat ging niet. Naar echo bleek ik een baarmoeder van kind van 11 jaar te hebben. Werd ook nog lachend gebracht door de gyneacologg en ik klapte dicht. Toen ik vroeg wat dit voor evt hebben zwangerschap had betekend kreeg ik als antwoord je bent verpleegkundige dus dat kun je zelf wel bedenken
Toen flagylkuur gehad bleek een jaar later op controle bij andere gyneacoloog ik had geen infectie. Heb dat toen gevraagd.
Toen lisbehandeling gehad en hebben ze afwijkende cellen weggehaald.
Ben daarbij des dochter en heb overgangsklachten gehad met 33 jaar, maar dat was flauwekul. Ben in een zware depressie toen gekomen.
Ben op de jasminpil gezet en wat denk je jaren later blijkt dat een andere gyneacoloog mij verteld dat die is voor overgangsklachten. Mijn gyneacoloog vertelde nooit iets om gek van te worden en voel me een soort experiment voor mijn desafwijking.
Nu weer bloedingen onregelmatig.
Gyneacoloog gegaan tja geen afwijkende pap en geen infectie, maar kreeg een weer een flagylkuur voor zekerheid.
Net kuur afgerond en weer bloedverlies naar sexuel contact.
Heb het er helemaal mee gehad en ga as donderdag weer eens naar een andere gyneacoloog, omdat ik bij diegene die ik wilde moest wachten 3 weken.
Ik ga echt op mijn achterste poten staan dat ze het nu maar eens uitzoeken.
Je wordt zo onzeker als maar iets vooral als je pas een relatie met iemand hebt is dit niet prettig.
Roep al 12 jaar jongens ben in de overgang en was gestopt afgelopen zomer ivm in infectie en toen kwamen alle klachten en naar drie maanden bloed prikken werd bevestigd wat ik al 12 jaar roep en waar ik voor gek wordt verklaard.
Voel me niet seriues genomen door iedereen.