hallo allemaal ,
Ik zag deze site en kwam ook tot de ontdekking dat er nog maar zo weinig bekend is over baarmoederhalskanker en dan ook nog eens onder de jonge vrouwen !.
Ik ben 2 januari opgenomen wegens baarmoderhalskanker en hebben ze mn baarmoeder verwijderd en hadden ze gedacht dat ik daarna weer gezond zou zijn .
Maar de dingen zijn nu veranderd !!!.
Ik heb uitzaaiingen in mn lympfklieren die zijn zo microscopisch klein dat ze die niet kunnen zien via scan of bloed ! het is een agressieve vorm die weinig voorkomt en die niet onder controle is te hoouden of dus te zien is en erg zorgelijk is .
Ik ben 4 januari 30 geworden en mama van 2 mooie dochters van 8jr en 5 jr.
Nu heb ik te horen gekregen dat als ik geen behandeling onderga ik niet langer leef dan een jaar ! en nu moet ik dus chemo en bestraling behandelingen ondergaan zorder enige zekerheid .
Ze kunnen me niet vertellen of ik dit ga winnen of verliezen !.
Mn enige kan is dit te ondergaan en open op een beetje geluk maar wel realistich blijven en ook te weten dat ik dit niet ga overleven .
Ze kunnen me niks vertellen en garanderen ook niet na de behandelingen omdat ze het stomweg niet kunnen controleren .
Ik wil gewoon iedereen waarschuwen hoe jong je ook bent wees altijd alert want net als ik kan jou dit ook overkomen ookal zijn de kansen maar klein .
Ik had dit ook niet verwacht niemand niet maar hetgebeurd wel .
Mijn leven is vanaf nu onzeker en niemand weet wat er komen gaat ….
kus pricella