Bloedverlies

  • Wil

    Hallo,

    Mijn baarmoeder is 5 jaar geleden verwijderd, inclusief mijn baarmoedermond. Nu heb ik toch een probleem en misschien dat meerdere dit herkennen of er een antwoord op weten, het volgende:

    Ik heb als ik met mijn man maar enigzins sexueelkontakt heb gehad, dan brand de vagina enorm, en heb ik echt bloedverdlies. Dit lijkt mij niet normaal, maar ik durf er niet voor naar de dokter. Ik hoop dat er hier toevallig vrouwen zijn die er iets van weten, of herkennen, en mij enigzins gerust kunnen stellen.

    Ik ben trouwens helemaal niet in een gezonde konditie, ik ben enorm afgevallen, en een echte oorzaak is er tot op heden niet gevonden. Nu is er nooit op gyneacologisch gebied iets onderzocht, zou dit er ook mee te maken kunnen hebben? Ik durf hier niet echt voor naar de huisarts, maar ben ook niet helemaal gerust, want ik begrijp ook wel dat je nooit bloedverlies mag hebben na sexueel kontakt.

    Groet, Wil

  • Jeannette

    Hallo Wil,

    Wat vervelend allemaal voor je. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Ik begrijp dat de stap om naar een dokter te gaan moeilijk is. Toch zou ik je willen adviseren dit toch te doen.

    De huisarts kan je onderzoeken en hopelijk geruststellen.

    Veel sterkte ermee!

    Groetjes Jeannette

  • Andre

    Hallo, Leute! Wenn Sie Probleme im Bett haben, dann empfehle ich Ihnen, Ihre Aufmerksamkeit auf diese Seite https://ed-oesterreichische.at/kamagra-kaufen/ zu lenken , da hier bekomme ich immer ein Medikament zu kaufen, das mein genitalorgan hebt, versuchen Sie es auch