Reacties op deze pagina!

  • sabrina

    Hoi Tilly.

    Jemig zeg…gelukkig had je een erg alerte huisarts dan.

    Die van mij zei elke keer komt door de keizersnee :S

    Maar fijn dat het helemaal weg is bij jou.

    Ik heb gelukkig geen chemo hoeven hebben heb alleen operatie gehad en daar is het gelukkig bij gebleven.

    Herken inderdaad wel dat elke keer voor je op controle moet dat de zenuwen toeslaan.

    Maar heb net mn controle gehad en alles was goed bij mij.

    Hoop dat het helemaal goed blijft gaan voor jou .

    groetjes sabrina

  • Gaby

    Hoi Allemaal

    Nou ik heb morgen 2 weken geleden de test gedaan op baarmoederhalskanker morgen ga ik bellen voor de uitslag hopen dat ik het niet heb ze zij bij het onderzoek dat de binnekant van men baarmoederhals iets naar buiten komt dus dat kan de oorzaak ook zijn.

    Maar het gekke is mijn doorbraakbloedingen zijn der bijna niet meer heb echt al bijna 2 weken geen last meer der van en eerst had ik het bijna elke dag echt heel raar maar ja het word afwachten morgen.

    Liefs

    Gaby

  • linda

    hoi,ik heb je bericht gelezen,en ik wil even mijn verhaal kwijt..

    anderhalf jaar geleden hebben ze bij mij onrustige cellen ontdekt in mijn baarmoederhals.ik had pap 3a.ik ben daarvoor behandeld,en ik dacht dat ik daarna klaar was.

    maar ik moest toch nog voor controle komen na een half jaar,en daarna weer na een jaar.toen was alles goed.

    nu heb ik weer extreme pijnen in mijn onderbuik,en regelmatig bloedverlies tussen de menstruaties door.

    vandaag heb ik de gynocoloog gebeld,en ik kan 8 januari langskomen.

    maar ik heb op internet gezocht naar pap 3a,maar de verschijnselen die ik heb,horen daar niet bij!

    ik ben echt heel bang dat ze niet goed gekeken hebben,en dat ik baarmoederhalskanker heb.

    dit wou ik even kwijt,het lucht op om van je af te schrijven.

    ik hoop echt dat ik niks ernstigs heb,ik ben pas achttien,en ik wil nog heel graag kinderen.

    groetjes linda

  • Gaby

    Hoi

    Heb je je wel opnieuw laten controleren de kans is heel klein dat je baarmoederhalskanker heb hoor ik dacht dat ik het ook had ik maakt me ook heeeeeeeel druk kreeg der onderhand stress van ik wil namelijk ook heel graag kinderen.

    Maar als je verder leest op deze site zie je dat pas na 15 jaar de cellen echt kanker zijn geworden. Nou als je 18 ben lijkt het mij sterk. Maar ik snap goed waar je je druk over maakt. Ik ben zelf 22 en ik had hetzelfde gevoel.

    Ik heb al tests gehad of ik mischien onrustige cellen had maar dat had ik gelukkig niet maar ik heb nog steeds het gevoel dat het niet goed is. Maar bij mij is de binnekant van mijn baarmoederhals iets naar buiten gekomen volgens de dokter en daardoor had ik doorbraakbloedingen maar dat kon niet kwaad.

    Maar meis door druk maken en stress kan je ook doorbraakbloedingen krijgen. Ik wens je heel veel sterkte en maak je niet al te druk he meis.

    Liefs

    Gaby

  • many

    hallo,

    ik ben er achter gekomen dat mijn ex vriend zijn ex vriendin baarmoederhalskanker heeft. hun hebben sex met elkaar gehad terwijl zei dat had. ze kwamen er later achter.

    Dat heeft hij mij niet van te voren verteld aan mij en hebben we sex gehad zonder condoom. heb hem nog gevraagd of hij een soa test had laten doen en hij zei ja ik ben soa vrij,( achter af heeft hij dat helemaal niet laten doen)

    Hoe groot is de kans dat ik het nu ook heb?

    Morgen ga ik gelijk naar de huisarts om me te laten controleren.

    ik ben 23 jaar

    ik hoop op een reactie

  • Amber

    Prima pagina, ga zo door.

  • brigitta

    Hoi Jeanette,

    Ik stuite op deze site na een toch voor mij wel slechte uitslag van een uitstrijkje.

    Ik heb een bericht geplaatst in de hoop wat wijzer te worden wat de stappen zijn na deze uitslag,ik weet wel dat ik een inwendige echo krijg.

    Maar dan wat staat er dan te gebeuren.

    Helaas heb ik nog geen reacties gehad.

    Verders is het een top site vooral mee doorgaan.

    Groetjes Brigitta

  • Adrienne

    Prima site ermee doorgaan, ik heb er veel aan gehad en steun van lotgenoten, bij mij is alles weer goed sinds een jaar, maar ik kom regelmatig terug om andere een hart onder de riem te steken.

  • carola

    Hoi echt mee doorgaan ,ik ben hier ong. 2 jaar geleden beland en nog kijk ik regelmatig nog TOP.