Reacties op deze pagina!

  • Jeannette

    Hallo allemaal,

    Ik ben zeer benieuwd wat jullie van deze pagina vinden. Graag zou ik reacties of opmerkingen horen zodat ik de pagina up to date kan houden.

    Alvast bedankt

    Jeannette

  • Gaby

    Hoi Jeanette en Marcel

    Mijn naam is Gaby en ben 22 jaar ik heb sinds ruim 1 jaar doorbraakbloedingen ik ben al op soa's etc. getest maar niks uitgekomen ik heb ook al heel veel soorte pillen geprobeerd maar niets hielp.

    de laatste pil heeft ook niet geholpen en nu word ik binnekort getest op baarmoederhalskanker en ik hoop zo dat het dat niet is dalijk kan ik geen kinderen meer krijgen ben ik echt bang voor.

    Groetjes

    Gaby

  • Jeannette

    Hoi Gaby,

    Dat is inderdaad een lastig probleem en het is altijd spannend om een uitstrijkje te laten maken. Ben je trouwens onder behandeling van een gynaecoloog of huisarts?

    Hopelijk weet je snel wat meer en kan de arts iets voor je betekenen.

    Sterkte!!!

    Groetjes

    Jeannette

  • Joyce

    hallo allemaal

    Ik ben Joyce 23 jaar en heb nu sinds een paar maand dat ik na de menstruatie bloed verlies(lijkend op oud bloed) dit heb ik dan een paar keer per maand een klein beetje. Ik maak mij nu echt heel erg veel zorgen omdat ik overal op internet lees dat het baarmoederhals kanker kan zijn, en ookomdat ik de pil al erg lang gebruik maak ik mij druk dat het misschien daarmee te maken heeft.

    Groetjes Joyce

    Ps: En Gaby weet je al meer?

  • Gaby

    Hoi Joyce

    Ik moet nog steeds naar de dokter maar ik vind het echt beangstigend want ik denk dat ik het wel heb met sex heb ik namelijk heel pijn echt van die steken net alsof je ongesteld bent en een tampon er in doet. Ik heb wel gezien dat het 10 tot 15 jaar duurt tot het echt kanker is en dat het goed te genezen is dus het duurt wel lang voordat het pas kwaadaardig is.

    je kan me ook mailen op gabriellesuzan@hotmail.com of msnen kunnen we mischien makkelijker praten.

    Liefs Gaby

  • tugba

    Hoi Gaby,

    Ik voel heel erg met je mee

    Ik heb van de dokter gister te horen gekregen dat ik het misschien ook heb.

    Mijn Uitstrijkje was niet echt om te zeggen dat het positief is.

    Ik ben 23 jaar volgende week en een dag na mijn verjaardag moet ik naar het ziekenhuis om mij te laten onderzoeken.

    Ik ben ook heel erg bang dat ik nooit kinderen zal krijgen.

    Ik hoop het beste voor je.

    Gr,

    T.

    Gaby schreef:

    >

    > Hoi Jeanette en Marcel

    >

    > Mijn naam is Gaby en ben 22 jaar ik heb sinds ruim 1 jaar

    > doorbraakbloedingen ik ben al op soa's etc. getest maar niks

    > uitgekomen ik heb ook al heel veel soorte pillen geprobeerd

    > maar niets hielp.

    >

    > de laatste pil heeft ook niet geholpen en nu word ik

    > binnekort getest op baarmoederhalskanker en ik hoop zo dat

    > het dat niet is dalijk kan ik geen kinderen meer krijgen ben

    > ik echt bang voor.

    >

    > Groetjes

    > Gaby

  • Gaby

    Hoi T

    Oh dat is wel heel erg waar heb jij dan allemaal last van??

    Ik alleen bloedverlies heel donkerbruin bloed en af en toe pijn bij sex de pijn voelt het zelfde als met je ongesteldheid een tampon inbrengen.

    Maar verder heb ik geen last gelukkig.

    Liefs Gaby

    P.S ik hoop dat de test voor jou negatief is dus dat je het niet hebt ik duim voor je meid.

  • tugba

    hoi gaby,

    Bedankt dat je met mij mee leeft.

    Ik heb geen pijn bij gemeenschap

    ik bloed wel altijd er na

    ik bloed eigenlijk contenue er zitten soms tussen stoppen, maar die kunnen soms maar een week of 2 weken duren.

    Maar volgende week krijg ik mijn eerste test in het ziekenhuis of ik baarmoederhals kanker heb of niet

    Het is al wel zeker dat er iets is, maar of het kwaad of nog slechter is wordt naar gekeken. Ze gaan stukjes weghalen en die testen met bepaalde zuren en jodium ze gaan kijken hoe mijn cellen er op reageren en daarna halen ze een groter stuk af en sturen ze dat naar het lab.

    Heb jij al een uitstrijkje ghad of moet al naar het ziekenhuis??

    groetjes,

    T.

  • Gaby

    Hoi Meis

    Wat voor bloed had jij donker of doorzichtig ik heb heel donker bloed en ik bloed niet meteen na gemeenschap.

    Oh wat een onderzoeken meis dat lijkt me echt niet fijn ik wens je er heel veel sterkte mee.

    Ik ben nog niet voor uitstrijkje geweest ik ben nu gestopt met pil en het gaat alweer wat beter.

    Liefs

    Gaby

  • Danielle

    IK ben 41 jaar en heb ongeveer een maand geleden te horen gekregen dat ik baarmoederhalskanker heb. Heb 2 weken geleden een conisatie laten doen (een kegelvormig stukje uit de baarmoeder halen). Vorige week heb ik hiervan het resultaat gekregen : op 2 van de 3 snijvlakken zaten nog kankercellen.Gevolg : volgende week moet mijn baarmoeder eruit. Volgens de dokter is de kans groot dat ik geen chemo moet krijgen, maar dit is afwachten nadat de baarmnoeder onderzocht is in het labo.