tussentijdse bloedingen

  • Dieneke

    Hallo,

    Ik ben hier op het prikbord gekomen, omdat ik sinds een maand last heb van tussentijdse bloedingen.

    Het begon dus een maandje geleden. Mijn ongesteldheid was net gestopt en opeens na twee dagen naar de ongestelheid

    begon ik weer heel iets te bloeden. Dit hield 2-3 dagen aan een stopte toen weer. Dit was maar heel iets. Nog geen

    maandverbandje per dag.

    Een week terug begon ik opeens weer iets te bloeden en ik dacht dat ik weer

    ongesteld aan het worden was. Maar het was weer 2-3 dagen en weer heel weinig. Het is nu weer gestopt

    met bloeden en ik ben nog niet ongesteld geworden.

    In de eerste instantie dacht ik dat ik weer zwanger was, omdat ik er ook een beetje misselijk bij was, maar dit is praktisch onmogelijk, omdat mijn man gesterellisteerd is. Voor de zekerheid had ik toch een testje gehaald, maar deze was negatief.

    Ik slik al bijna 6 jaar geen pil meer en heb 3 kindjes.

    Iemand hier ervaring mee? Ik hoor het graag!

  • Hilde

    Hoi Dieneke,

    je schrijft er niet bij hoe oud je bent, dus ik heb geen idee of dit mogelijk een begin kan zijn van een cyclus die onregelmatiger wordt ivm de overgang.

    Maar de aangewezen persoon om dit te vragen lijkt me je huisarts.

    Zeker nu je het een tweede keer hebt gehad, zou ik het gewoon even vragen.

    groetjes, Hilde

  • Dieneke

    wat dom, ik dacht dat ik dat er wel bij had gezet. Ik ben net 25. Mijn oma heeft op haar 37ste baarmoederhalskanker gehad (ze is nu 84).

    Ik ben ook overtijd, maar niet zwanger. Ik zie er erg tegenop om naar de huisarts te gaan, ookal heb ik al 3 kinderen.

  • Hilde

    Kan me best voorstellen dat er - mede gezien je oma - van alles door je hoofd schiet, maar er zijn natuurlijk veel meer redenen voor tussentijdse bloedingen. Maar vragen om een extra uitstrijkje of een ander advies aan de huisarts lijkt me wel heel verstandig hoor!

    Je lichaam geeft je toch een signaaltje. En als je je er - al dan niet onbewust - toch druk over maakt, is dat ook niet goed voor je.