lisbiopsie

  • Sassie912

    Hallo allemaal,

    Ik ben Saskia. Na 2 x een Pap2 uitslag geslag te hebben na een uitstrijkje ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis voor nader onderzoek. Ook is bij mij na het laatste uitsrijkje een hpv virus ontdekt. Dit was best even schrikken en de raarste gedachten malen door je hoofd.

    In november heb ik een colopscopie gehad en daaruit kwam inderdaad uit dat er wat witte plekjes zaten die weggehaald moesten worden. Ik kreeg een CIN2 uitslag. De arts was verder erg vaag en ik heb ook geen idee wat die cin2 verder voor gevolgen kan hebben….Misschien kan iemand van jullie me daar iets over vertellen??? En is na deze ingreep de HPV virus ook weg…of blijf je dit houden???

    Op 9 januari worden de plekjes dmv een lisbiopsie weggehaald en kreeg ik 2 weken daarna weer een uitslag. Pfff….ik zie hier echt vreselijk tegenop. Wie heeft hier ervaring mee??

    Sinds een week heb ik wat steken bij mijn vagina en de afscheiding lijkt ook erger te worden….

    Groetjes,

    Saskia

  • marjolein1976

    hey meis,

    ik las net je berichtje, ookal kan ik je geen advies geven ik weet wel hoe je voelt, ik heb het zelfde ondergaan en heb gisteren te horen gekregen dat ik cin 3 heb en heb dus 19 januari een afspraak om het te laten behandelen. en net zoals jouw zit ik er ook vreselijk tegen op…geen idee wat er me te wachten staat…ik wou je in ieder geval heel veel sterkte wensen en misschien kan je met mij jouw ervaring van 9 januari delen????? aangezien ik het de 19de moet ondergaan..

    in ieder geval kop op

    sterkte

    lfs marjolein