Bloederig uitstrijkje

  • fransisca

    Hoihoi,

    Heb vanochtend over mijn klachten met de huisarts gesproken en toen moest ik een uitstrijkje.

    Ik heb al meerdere uitstrijkjes gehad zonder problemen en ook een conisatie gehad wegens pap3b,cin3. Dat was meer dan 4 jaar terug.

    Ben ook al 2 keer bevallen, ben dus wat gewend.

    Nu ging het redelijk bloeden. Ik kreeg van de dokter gelukkig maandverband.

    Help…zal het dan toch niet goed zijn?

    zijn er meer die na het uitstrijkje gebloed hebben? Wat kwamer uit het uitstrijkje toen?

    Nog 10 dagen wachten.

  • carla

    ik heb ook altijd bloed bij uitstrijkje!dat HOEFT niets te betekenen,slijmvlies kan op dat moment dun zijn

    geen zorgen voor de dag van morgen

    gr carla

  • fransisca

    Dank je wel voor je reactie..

    Je hebt gelijk…gewoon ff afwachten is beter.

    Fijn weekend..

  • carla

    frans,laat me nog wel ff weten hoe het gegaan is!

    jij ook fijn weekend en niet piekeren hoor!komt allemaal wel goed

    x

  • Nicole

    Ik heb ook vaak bloederige uitstrijkjes. Dat hoeft inderdaad niks te betekenen, want uitslag was gewoon PAP1

    Acht jaar geleden PAP3b gehad, daarna lisexcisie.

    Goed dat je het hebt laten controleren, ik doe het nog steeds elk jaar (en soms nog vaker wegens onverklaarbare tussentijdse bloedingen).

  • Evelien

    Ik heb na mijn uitstrijkje nog wel 6 dagen behoorlijk gebloed.

    Ik had helaas een slechte uitslag: pap3B met ernstige dysplasie dus ik word dinsdag geopereerd maar het bloeden staat niet in verhouding met de uitskag hoor. Mijn moeder had het ook altijd vertelde ze me en zij had verder altijd goede uitslagen na haar uitstrijkjes.

  • rietje1951

    ben bijna 60 jaar twee weken een bloeding heb een uitstijkje laten maken hoe kan dit