Uitstrijkje na klachen vancontactbloeding

  • pptje

    Hallo iedereen,

    Ik ben maandag naar de huisarts geweest omdat ik soms last heb van bloedverlies tijdens het vrijen. Naar mijn idee heb ik hier al heel lang last van, sinds een jaar heb ik een vaste vriend dus ga ik dit inderdaad merken. Ik ben 26. De huisarts heeft een uitstrijkje gemaakt en vertelde mij dat mijn baarmoedermond er onrustig uitziet.

    Als ik mijn klachten en de woorden van de huisarts op zoek krijg ik als resultaat enkel en alleen baarmoederhalskanker. Ik ben nu zo verschrikkelijk bang en ik moet nog een maand op de uitslag wachten. Ik probeer al 3 dagen te zoeken of er meerder oorzaken zijn voor contactbloedingen. SOA's komen hier uit, ik weet dat ik geen soa heb want ik ben al een aantal keer getest.

    Ik ben zo bang door de combinatie van mijn klachten en de woorden van de huisarts. Ik hoop hier wat meer duidelijkheid en rust te vinden want deze spanning kan ik geen maand volhouden

    Groet pptje

  • carla

    ook ik had contactbloedingen….had een goedaardige poliep!

    maak jezelf niet gek,en laat goed onderzoek doen

    sterkte,carla

  • Nicole

    Hallo pptje,

    Allereerst: als er iets mis is, hoor je dat waarschijnlijk eerder. Je huisarts kan zien dat de baarmoedermond er onrustug uitziet,maar meer ook niet. Hij weet niet wat er aan de hand is.

    Contactbloedingen kunnen meerdere oorzaken hebben, zoals Carla ook al zei.

    Als er wel iets mis is, zijn er meerdere afdoende behandelingen mogelijk.

    Met andere woorden: probeer niet meteen in paniek te raken.

    Wacht het af en doe daarna wat nodig is.

    Ik weet dat het reuze moeilijk is, maar er zit niks anders op!

    Heel veel sterkte meid en laat ons weten hoe het verder gaat,

    Nicole

  • joke

    hallo

    Lees je berichtje. Laat je niet afschepen met onrustigheid bij baarmoeder. Laat een kweek maken en vraag hoeveel pap je hebt.