naar de gyn geweest...

  • Natus

    Hoihoi allemaal,

    Nou,ben er geweest…ze was wel weer druk druk druk…voel dat ik me moet haasten om broek aan en uit te trekken,maar ze heeft in ieder geval een uitstrijkje gedaan en een kweek afgenomen i.v.m. het bloeden,ik stond ik denk binnen 7 minuten weer buiten.Een nieuw record.

    Maakt me niet zoveel uit deze keer,als het uitstrijkje maar gedaan is..

    De wond was goed genezen,da`s ook fijn om te horen…en het bloeden konden verschillende oorzaken zijn…

    Nou,da`s in ieder geval alweer een opluchting…

    over 2 weken krijg ik de uitslag,8 juni,maar dan is ze er zelf niet want dan is ze met zwangerschapsverlof.

    dus ff afwachten…maar 2 weken zijn zo voorbij..dat trek ik wel.

    Alleen de dag voor je de uitslag weer krijgt,dan begin ik alweer de hele dag te piekeren..maar ja,dat duurt nog ff..

    Ik heb direkt een afspraak gemaakt dat wanneer de uitslag oke is ik een spiraal laat plaatsen…

    Heb zo`n ding al es eerser gehad 6 jaar terug,maar toen heeft ie er 8 maand maar ingezeten,want ik bloedde toen ook zo erg iedere keer en onverwachts,maar verder beviel het me wel en ik hoefde de pil niet meer in te nemen.

    Ik was em van de week ook vergeten,gebeurt me nooit ik denk er altijd aan..maar door omstandigheden had ik ff zoveel aan mijn hoofd dat ik de volgende middag ineens dacht SHIT!!VERGETEN!!!

    Dus toen heb ik em gauw ingenomen.

    Ik ben al zo`n warhoofd soms dus dan wil ik toch erg graag een spiraal..dan heb ik alles maar weer gehad eerst..

    Nou,mocht toch alles goed uitpakken(hoop,hoop,hoop)dat hoef ik pas weer in november voor een uitstrijkje dusss….heel erg bedankt voor het medeleven,doet me altijd erg goed en ben altijd erg blij hier weer iets te lezen..

    fijne dag iedereen…liefs natus!!!

  • Poek

    Hoi Natus,

    Ik hoop van harte dat je een goede uitslag krijgt. Enne, over dat spiraaltje. Heb je wel eens overwogen om zo'n geïnplanteerd dingetje te nemen, wat in je arm gaat? Dat gaat geloof ik maanden mee. Hoef je niet meer op te letten of je de pil wel of niet hebt ingenomen en je hebt geen raar dingetje in je baarmoeder zitten.

    P.S. zag je berichtje op het andere prikbord. Lief van je.

    Liefs van Poek

  • Nance

    Hey Natus,

    Heb je hele verhaal gelezen,damn meis het zit je allemaal niet mee!!

    Goed van je hoor dat je bent gegaan en nu maar wachten en wachten en wachten.

    Hoop echt voor je dat de uitslag meevalt….ik duim voor je!

    Blijf positief en geniet van het lekkere weer

    liefs Nance

  • Nance

    Hey Naat,

    Hoe gaat het met je meis?

    Nog contactbloedingen gehad of gaat het nu helemaal goed?

    Las dat je er ook 1tje van 4 jaar hebt,ik heb een meid van 4 jaar en moet zeggen in 1 woord geweldig.

    Jij krijgt 8 juni de uitslag en ik 5 juni,vind het spannend en geduld heb ik eigenlijk niet maar ja zal moeten hahahaha

    Liefs nance

  • Natus

    Hoi nance,

    Tot nu toe(doe het ook niet zo vaak hahahaha..)nog geen contactbloedingen,maar laatste keer de dag erna wel weer buikpijn en een zwaar gevoel terwijl het niet echt een intensieve lange of heftige vrijpartij was…maar ja..moet dus afwachten nog net als jou.Ben ook getest op chlamidia omdat je daar ook bloedingen van kunt krijgen,maar dat deed ze gewoon voor de zekerheid ze dacht niet dat ik het had,maar heb wel al 6 jaar dezelfde partner,maar ja,je weet nooit.

    Het houdt me wel bezig,maadag nog een week,ik had me vergist in de datum het is 9 juni,da`s op een maandag.

    Maar er werkt een vrouw bij me die borstkanker heeft gehad en ze zegt dat wanneer het niet goed is je het al eerder hoort,maar weet niet of het ook voor de uitslag van het uitstrijkje is,ik denk dat je daar de uitslag niet eerder van krijgt.

    Wat is jullie ervaring hiermee?

    Nou,nance,ben ook erg benieuwd hoe de uitslag voor jou is,hou je ons op de hoogte?

    Ik duim voor je dat het goed uitpakt.

    fijne dag iedereen….liefs natus!!!

  • Nance

    Nou voorlopig mag ik even geen sex hebben en ben er ook niet zo rouwig om hoor hahahaha.

    Ik heb me dus ook vergist in de datum want het is 4 juni aankomende woensdag dus al brrrrrrrrr

    Ik ben het met je collega eens…

    Als er iets niet goed is dan zijn er eigenlijk altijd heel snel bij want vergeet niet,kankercellen kunnen ze meteen al zien zitten daar is geen twijfel over mogelijk.

    Door middel van kleurtesten gaan ze dan kijken of het een uitzaaiing is of dat het de haard is maar daar word altijd vaart achter gezet en als ik ook in mijn omgeving hoor….nou ze hebben me uitslag al van de bioptie dat is sneller dan verwacht,ik werd gebeld en moet langs komen..goed he dat ze zo snel zijn,het was zeker rustig….

    Ik kan je vertellen dat het dan foute boel is dus daar heeft je collega zeker gelijk in.

    Alle biopten en punctie's worden daar meteen op gecontroleerd, volgens mij dezelfde dag nog dat ze het monster in handen krijgen want mijn tante kreeg het ook gelijk dezelfde dag dat er een biopt werd genomen te horen en mijn moeder kreeg n.a.v een longfoto de volgende dag te horen dat er iets niet goed was en dat er verder onderzoek moet worden gedaan dus lieve Natus maak je niet al te druk,ik weet dat ik het allemaal leuk weet te brengen maar ondertussen ondanks die wetenschap denk ik er hetzelfde over als jou hoor hahahaha

    Maar hou je zeker op de hoogte!!

    Liefs Nance

  • Natus

    Ja,ik weet het…ik kan andere mensen ook erg goed moed inpraten,maar als het om mijzelf gaat wordt het wat moeilijker he?hahahaha…

    Ben ook niet bang dat het zo snel kanker is geworden hoor,maar het zou zo mooi zijn dat het beter bericht is dan mijn vorige uitstrijk…dus jij hoor het de 4e al?

    ik zal het in de gaten houden en duimen voor je voor goed nieuws..

    ik ga op bed,het is al laat en morgen vroeg eruit voor de kids,ik ben gelukkig morgen vrij…ga morgen ff lekker sporten…dikke knuffel voor iedereen die dit hier leest en ook voor jou…doeidoei…liefs natus!!

  • carla

    sterkte morgen nance,ik duim voor je

    natus nog ff wachten he…maar geen bericht is goed bericht hoor!

    liefs carla

  • Natus

    Ja, nance heel veel sterkte morgen…ik hoor het maandag…ben wel positief,kan er ook weinig aan veranderen,maar hoor om mij heen weer zoveel berichten bij zoveel jonge mensen…3 mensen die ik ken rond mijn leeftijd hebben een tumor in hun hoofd,kwaadaardig.1 is geopereerd,1 heeft chemo gehad en de andere hoorde ik vandaag…overal om me heen hoor ik die is overleden die heeft gehad..die heeft kanker….jeetje….

    Ik probeer ook positief te zijn en ik kan nu nog wel 100 worden,ook al heb ik dit nu gehad,ben wel realistisch maar het kan hier ook wel bij blijven dat toch alle slechte cellen weg zijn en nooit meer terugkomen…

    Wat maak ik me dan moeilijk?Maar zo diep in je hart ben je realistisch endenk je ,ja zo snel kan het ook weer gaan en eigenlijk weet je niet wat je moet denken.

    Da`s ook mijn probleem,ik denk te veel…gelukkig moet ik veel werken deze week,nog sporten en zondag heb ik de hele dag een verjaardag van mijn vriends oma die wordt 89 jaar,,,,gaan we lekker in een cafe/restaurant de hele middag doorbrengen lekker eten en gezellig…89 wat een leeftijd…ik zou er direkt voor tekenen…

  • carla

    ja natus…dat heb ik ook….afgelopen zaterdag mijn nicht overleden…49 jaar,6 kids,waarvan de jongste 13 is.

    ze wilde mijn pruik lenen,was niet meer nodig…uitgezaaide baarmoederk..

    bah!

    we moeten maar positief blijven,anders worden we gekkkkk

    kusss