morgen naar de gyn..

  • Natus

    Morgen naar de gyn..ik wordt er nu al haast zenuwachtig voor.

    Ik wordt er een beetje onzeker van….hoop dat ik morgen mijn verhaal kan doen en ik hoop dat ze me niet afpoeiert met: het heeft tijd nodig..

    Ik heb de laatste 2 keer geen bloed gehad bij de geslachtsgemeenschap..maar heb het wel gehad…een paar keer,of zou het toch komen dat er ergens een oppervlakkig adertje zit…maardan zou ik het de eerste maanden na de conisatie toch ook moetten hebben gehad en toen was er niets aan de hand.

    De vieze afscheiding was weg..ik was geen inlegkruis meer nodig…dat was al zo gewoon..

    Tot de conisatie was ik een jaar bijna niet meer ongesteld geweest..na de conisatie 2 keer normaal op schema en daarna weer 2 keer niet en afgelopen keer heel erg,maar allemaal zwarte troep…ik weet het ook niet meer hoor…ik weet wel ik ben er vandaag wel weer mee bezig…

    De afscheiding heb ik ook sinds een maand of 2 weer terug en de inlegkruisjes dus ook…

    Nou,ja al zou ze een uitstrijkje willen nemen dan ben ik al superopgelucht dan wordt er tenminste weer ff naar gekeken,want ik kan niet wachten tot september…zie ik het allemaal zo TE ?let ik er TE veel op of zijn er toch bepaalde dingen die echt ff nader onderzoek vraagt?

    Nou,ja….ik denk,schrijf het ff van me af,misschien stop ik er dan ook een beetje mee met denken vandaag,kan er toch niets aan veranderen.

    Hopen dat ik het morgen nu maar duidelijk naar de arts over kan brengen,ik ben zo`n zenuwachtige muts soms terwijl iedereen denkt dat ik heel zelfverzekerd ben,hahahaha….ikke?ja,de buitenkant ja…rustig ben ik al allerminst van binnen..

    Ik heb gister met goede moed mijn brons lidmaatschap van de sporschool veranderdt in een jaar,onbeperkt..zodat ik toch zeker de 3 keer per week sporten volhoudt nu ik weer werk…en nu maar hopen dat alles okee is…eerst morgen maar ff afwachten ik mag om 11:05…Nou,ik ga deze vreemde van me afschrijfbrief toch maar posten…voor jullie allemaal dikke knuffel van natus!!!

  • Adrienne

    Natus,

    Goed dat je gaat toch, je bent er ongerust over en niet onterecht denk ik als ik het lees, dus moet je het even laten nakijken zal je zien dat het oplucht. Prima zo en hou je haaks.

    Succes en laat maar weten hoe het ging.

    Groetjes, Adrienne

  • Poek

    Hallo Natus,

    Je bent helemaal niet TE. Als ik jouw berichtje lees dan heb je inderdaad reden om te klagen en om te eisen dat er eens goed naar je gekeken wordt. Is het misschien een idee om even kort, punt voor punt, je klachten op een briefje te schrijven, net zoals het in je bericht staat, zodat je dat morgen aan de gynaecoloog kan voorlezen en vragen?

    Ik weet hoe het gaat als je daar eenmaal zit, op van de zenuwen en dan vergeet je de helft weer. Of vraag anders je huisarts, als je daar goed mee op kan schieten, om het voor jou te doen. Zij kunnen dat vaak beter verwoorden.

    In ieder geval wens ik je heel veel sterkte voor morgen, want ik ken dat gevoel om met lood in je schoenen zo'n ziekenhuis binnen te stappen en dan die wachtkamer in.

    Hou je taai Meis en we horen weer,

  • Natus

    dank je wel voor jullie berichtjes…geeft me moed…ik laat morgen horen hoe het vergaan is…liefs natus!!

  • carola

    Hallo Natus heel veel succes morgen ik hoop dat je net zo veel geluk heb als ik mijn uitslag was weer pap 1 op naar de volgende 3 maanden .

    groetjes en ik lees wel hoe het met je gaat Carola

  • Natus

    dank je wel..ja zou wel fijn zijn..dan kan je het weer een stuk naar de achtergrond gooien voor een tijd he?

    liefs natus

  • Mila

    He meis, goed van je dat je gaat!

    Goed idee om alles punt voor punt op te schrijven en dat mee te nemen naar de gyn (doe ik ook altijd). Het helpt heel goed, je vergeet (bijna) niets.

    En ik hoop samen met Carola dat de uitslag PAP1 is! Zet 'm op!

    Liefs,

    Mila