Jammer weer 3a

  • Adrienne

    Hoi allemaal,

    Ik kreeg net de uitslag van mijn uitstrijkje nadat snijranden niet schoon waren na lisexcisie in januari jl.

    Jammer het was toch 3a weer en ga 18 juni weer voor de tweede lisexcisie. Het was ook to good to be true dat het Pap 1 zou zijn mits het toch was weggebrand….valt me niet te erg tegen, had er een beetje op gerekend. Had vanacht ook goed geslapen en niet aan gedacht….dus op na de volgende ronde, ik weet wat me te wachten staat en ben er niet bang voor.

    Ik heb nog heel wat leuke uitjes en weekendjes weg in het verschiet dus ik dacht ik doe het lekker daarna ;-).

    Tot snel en sterkte allemaal!!!

    Lfs. Adrienne

  • Poek

    Hallo Adrienne,

    Jammer dat het niet goed gegaan is. Hopelijk de volgende keer wel. Je hebt gelijk dat je lekker uitgaat en leuke dingen gaat doen. Pas goed op jezelf lieverd, en ik wens je alle succes toe bij de volgende lisexcisie.

    Veel liefs van Poek.

  • carla

    ik ben er trots op hoe jij ermee omgaat!

    volgende lis..gaat vast goed!

    sterkte

    carla

  • Natus

    Hoihoi Adrienne,

    Balen balen zeg…had gehoopt dat het beter was uitgepakt.

    Ja, ik vind ook dat je groot gelijk hebt om eerst je uitjes te doen .

    Blij dat je het zo oppakt,tja..eigenlijk ook weinig keus…ik wens jou ook heel veel succes en hoop ook dat de volgende keer de uitslag wel beter is..

    Heel veel plezier met de uitjes en de leuke dingen die je eerst nog in de planning hebt.

    liefs natus!!!

  • Adrienne

    Dank jullie voor je lieve berichtjes!

    Ja wat kan je anders doen toch? de wereld vergaat niet en zo'n vaart loopt het niet, laten we reeel blijven het is 3a uiteindelijk nou dat had ik vorig jaar ook boeiend denk ik dan.

    Ik heb me er zeker heeeeeeel druk omgemaakt afgelopen jaar, net als iedereen hier en heus nog doe ik dat wel hoor, het is niet uit je hoofd maar nu meer op de achtergrond. Je moet wel anders maak je jezelf gek ermee, niet nodig en zonde van je energie, kan je beter leuke dingen dingen doen.

    Tot snel allemaal.

    Lfs. A

  • Nance

    He Adrienne,

    Wat ontzettend k** voor je zeg!

    Denk je er vanaf te zijn,moet je nog een keer!

    Wat ik niet snap…de snijranden waren niet schoon zeg je…konden ze dat dan al zien a.d.v de Lis die ze hadden gedaan?

    Met dat oplichtende spul kunnen ze toch zien hoeveel ze moeten weghalen en hadden ze de 1e keer veel weggehaald of minimaal?

    Nou meis geniet maar lekker van je leuke uitjes..wanneer ben je weer aan de beurt?

    Liefs Nance

  • Natus

    Hoi nance,

    Ik weet alleen dat ze wat er weggehaald is doorsturen naar de patholoog en die kijkt dan of de randen vrij van verkeerde cellen zijn.

    Zo,ja dan is alles weg,zo nee dan loopt het tot de randen en dat betekent dat het nog doorliep in het stukje dat nog in je lichaam zit en eraan grenste,dus er nog wat zit,maar kan ook weggebrand zijn licht eraan hoever het nog doorliep.

    Nou,ja hoop dat je hier wat aan hebt…doeidoei…

  • Adrienne

    Klopt helemaal, ze kunnen wel zien wat ze moeten weghalen maarja hoe diep het moet dus niet, ze zullen nooit te veel weghalen blijkt wel.

    Jammer maar waar…..

  • Adrienne

    Oh ik mag 18 juni weer!